Nu Online
Momenteel zijn er 286 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verandering plannen

8-8-2005 15:59:15
Dag lieve bruiden

Wij waren van plan om een feest i polé polé stijl te doen. Nu vertellen onze beste vrienden (tevens mijn getuige) ons dat zij dit in feite ook al jaren van plan zijn, en dat ze niet zo lang voor ons zouden trouwen. Ze zaten er erg mee verveeld...

We kunnen natuurlijk niet allebei hetzelfde doen, we waren er eventjes niet goed van.

Mijn vriend wil persé een thema, dus we hebben wat gebrainstormd op zoek naar een nieuw thema en zijn uitgekomen bij het volgende:

HOLLYWOOD! Dat is ook een heel ruim thema, filmmuziek, tafels genoemd naar films, cinematicket als uitnodiging...

Ben wel tevreden ermee, wat denken jullie?

Vicky

Vicky
9-9-2006
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 441

kathleen
3-12-2005
 Meld misbruik8-8-2005 20:35:42

Vicky,

Volgens mij een geweldig thema! Ga ervoor!

veel succes
kathleen
03.12.05

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...