TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Rebecca
27-6-2009
|
27-2-2009 14:30:42
Hoi,
Dus voor het afhuren alleen al 1650Euro? Oei, dan nog niets van eten/drinken,... Dat zou ik veel vinden, maar als je het een schitterende locatie vindt en het lukt in het budget, dan zou ik het overwegen.
Ik ben van de streek, maar ik heb geen ervaring met Rustenburg.
Groetjes en succes!
Rebecca 27/06/09
|
|
Amaryllis
7-8-2009
|
27-2-2009 16:02:48
Poeha, da vind ik ook wel duur. Wij trouwen ook in Brugge deze zomer maar in 't Kasteel van Moerkerke, maar da's met eten erbij... Zijn er geen andere mogelijkheden in Brugge voor zalen zonder catering als je dat persé wilt? Als het jullie droomlocatie is en je hebt het geld moet je 't natuurlijk gewoon doen en er vooral van genieten, maar ik vind dat wel een beetje duur enkel voor de huur...
Groetjes,
Amaryllis 07-08-09
|
|
Sabrina
7-8-2009
|
27-2-2009 16:27:26
Hoi!
Ook wij wilden persé in Brugge-stad feesten... We verloofden er ons!! Wij informeerden naar Oud-Sint-Jan, maar dat bleek tijdens de zomer niet vrij. B-In was dan weer extreem prijzig (gelijkaardig aan jullie geval, maar dan duur voor het eten!). Uiteindelijk kwamen we bij De Plaetsemolen terecht, een feestzaal met gerestaureerde molen (als bar) in Oedelem. Daar was de traiteur vrij te kiezen: in ons geval Taverlani van Hertsberge (zeker een aanrader, prijs-kwaliteit!)
Veel succes nog, Sabrina 07/08/2009
|
|
barbara
17-7-2010
|
27-2-2009 21:14:57
Wij hebben ook heel veel potentiële locaties bezocht in Brugge en omgeving, van Kempinski hotel tot Fort Lapin tot kasteel van Loppem etc. Maar allemaal waren ze minimum 1500 euro huur. Er zaten er tussen van 2500 euro zonder kosten voor elektriciteit e.d. Dus als je kan trouwen in een zaal met alles erop en eraan dan zou ik zeggen "doen" want huur van stoelen, tafels, tafelkleden, versiering, bar,extra (gezellige) verlichting ... is immens duur. Alsook een traiteur rekent door, en reken daar nog eens de kosten van de brouwer bij voor het dansfeest (dus de drankjes na het diner). Hou er ook rekening mee dat je vaak in dergelijke zalen zelf alles moet opruimen de dag nadien of dat er een extra kost wordt aangerekend. Maar wil je toch met een traiteur werken, dan is Rustenburg zeker een aanrader. Ben al vaak naar evenementen geweest met hun catering. Ook Het Keukentje uit Roeselare is een topper uit West-Vlaanderen.
Mvg
|
|
mieke
15-6-2007
|
28-2-2009 17:54:27
Hallo Barbara,
Wat hebben jullie dan uiteindelijk gekozen?
Groetjes, Mieked
|
|
mieke
15-6-2007
|
28-2-2009 17:54:34
Hallo Barbara,
Wat hebben jullie dan uiteindelijk gekozen?
Groetjes, Mieke
|
|
Joke
8-5-2010
|
1-3-2009 23:40:15
Wij trouwen in de pottenmackershoeve (1400€:stoelen en tafels en opkuis inbegrepen) in meetkerke met traiteur Taverlani, zoals hier al gezegd, prijs/kwaliteit goed Groetjes
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|