TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Rebecca
27-6-2009
|
27-2-2009 14:30:42
Hoi,
Dus voor het afhuren alleen al 1650Euro? Oei, dan nog niets van eten/drinken,... Dat zou ik veel vinden, maar als je het een schitterende locatie vindt en het lukt in het budget, dan zou ik het overwegen.
Ik ben van de streek, maar ik heb geen ervaring met Rustenburg.
Groetjes en succes!
Rebecca 27/06/09
|
|
Amaryllis
7-8-2009
|
27-2-2009 16:02:48
Poeha, da vind ik ook wel duur. Wij trouwen ook in Brugge deze zomer maar in 't Kasteel van Moerkerke, maar da's met eten erbij... Zijn er geen andere mogelijkheden in Brugge voor zalen zonder catering als je dat persé wilt? Als het jullie droomlocatie is en je hebt het geld moet je 't natuurlijk gewoon doen en er vooral van genieten, maar ik vind dat wel een beetje duur enkel voor de huur...
Groetjes,
Amaryllis 07-08-09
|
|
Sabrina
7-8-2009
|
27-2-2009 16:27:26
Hoi!
Ook wij wilden persé in Brugge-stad feesten... We verloofden er ons!! Wij informeerden naar Oud-Sint-Jan, maar dat bleek tijdens de zomer niet vrij. B-In was dan weer extreem prijzig (gelijkaardig aan jullie geval, maar dan duur voor het eten!). Uiteindelijk kwamen we bij De Plaetsemolen terecht, een feestzaal met gerestaureerde molen (als bar) in Oedelem. Daar was de traiteur vrij te kiezen: in ons geval Taverlani van Hertsberge (zeker een aanrader, prijs-kwaliteit!)
Veel succes nog, Sabrina 07/08/2009
|
|
barbara
17-7-2010
|
27-2-2009 21:14:57