Terug naar overzicht
In welke regio moet het liefst zijn?
Misschien niet bij de deur voor jou, maar probeer eens langs te gaan bij Mia Monta (Zottegem, geloof ik). Ze hebben hun eigen naaiatelier, dus dan kan je direct zeggen of je iets in een andere kleur wil of ander stofje of dit of dat net iets anders...Veel plezier!
Hoi,mijn zus heeft een kleedje van Oni Onik. Je moet maar eens op de website kijken, dit merk verkopen ze ook in meerdere winkels denk ik. Wij hebben het gekocht bij Cermo in Turnhout. Groetjes en veel succes!Ilse
hey, bedankt voor de reacties!Regio maakt niet uit,al rijden we het land er voor af!:-)Grtjes marjan
Hey Marjan,De winkels van Ann-Sophie outlet zijn ook zeker aan te raden!Je hebt er een in Brussel, Gent, Waver en Brasschaat: www.ann-sophie.be Groetjes en succes!Cindywww.kenencindy.bruiloftsite.nl
heyIk heb mijn kleed gekocht bij le chapeau in Bree en op de dag dat ik gekozen heb, vond mijn mama en mijn jongste zus alle 2 hun ding. Vandaag ben ik terug geweest met mijn andere 2 zussen en ze hebben alle 2 hun kleedje gevonden. Het voordeel is dat ze daar meerdere verschillende merken en stijlen hebben. Mijn mama bijvoorbeeld heeft een kleed van linea en mijn zussen (die 18-21 en 24zijn) hebben elke een kort kleedje (knielengte). Ook goed om weten was dat hun kleedje betaalbaar zijn (250-300 euro)groetjesKatleen
Als je niet op een km kijkt, bij Prima Donna in Harelbeke heel ruime keuze