Terug naar overzicht
bierviltjes, dekbedovertrek en textielstiften, wc deur van thuis meenemen, praatpaal, canvasdoek, spiegel, ...
Op briefpapier, een kleurboek, een schildersdoek, postkaarten, keukenrol, ...
Dag Els,Wij hebben geen gastenboek, maar dit: www.guestcam.be Kost wel wat geld, maar je kan er achteraf ongelofelijk mee lachen... Die tape blijft je bij, terwijl een gastenboek misschien 1x gelezen wordt en dan in de kast verdwijnt. Hopelijk heb je er iets aan!Veel succes nog met de voorbereidingen...Sara08/08/'09
Els,Wij huren een praatpaal, is gelijkaardig met een babbelbox en achteraf krijg je een DVD met alle reacties. Is volgens mij ook leuker dan in je gastenboek 20 maal 'lekker eten' te lezen...Er bestaat ook een website over, via google moet je er wel geraken denk ik...Tine 28-08-09
Ik heb onlangs een spiegel gezien waar iedereen een boodschap op had geschreven.Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
Wensboom Een alternatief voor een gastenboek is een wensboom gebruiken. Koop een boom met veel takjes en zorg voor voldoende leuke kaartjes. Elke gast kan een boodschap, spreuk of felicitatie opschrijven op de kaartjes en deze in de boom hangen. Op deze manier een heel leuk aandenken! Tip: zodra je na verloop van tijd als bruidspaar de boom zat bent, kan je alle kaartjes alsnog in een leuk boek plakken. Er ontstaat dan alsnog een leuk gastenboek! Gevonden op www.perfectwedding.nl Goed van mij he! ;-)
Oei, verkeerde websitewww.perfectetrouwdag.nl (was een beetje te fel) ;-)
mijn gastenboek is eigenlijk in de vorm van een zcrapbook dus al men voorbereidingen staan in die boek en nadien kunnen de gasten hun berichten er in schrijven als herinnering
Ons "gastenboek" is een fotokader met in het midden een foto van de huwelijksdag en daarrond een passe-partout waar de mensen hun wensen kunnen opschrijven.Groetjes,Elke05-09-09
Hela,Bedankt voor de leuke reacties.... groetjes els