Nu Online
Momenteel zijn er 592 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bij versch. drukkers te rade voor de uitnodigingen?

28-2-2009 16:02:48
Hoi!

Wij zijn momenteel in de fase van ideeën voor de uitnodigingen verzamelen en op papier laten zetten.

Eén vraagje: gaan jullie daarvoor te rade bij verschillende drukkers? Laat je meerdere personen jullie ideeên uitwerken en ev. een offerte maken? Of is dat niet nodig volgens jullie?
Ik dacht dat het leuk was om versch. invalshoeken te krijgen (en mss ook prijzen te kunnen vergelijken), of is dit te ver gezocht?

Bedankt voor alle tips en goede raad!

Grtjs
Ik

Sabrina
7-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 442

Lindsay
9-10-2010
 Meld misbruik28-2-2009 17:16:52

Als je zelf geen ideeën hebt, kan je zeker te rade gaan bij verschillende drukkers en deze vergelijken.
Wij hebben gekozen voor een uitnodiging via een CD doos waar we langs de voor- en achterkant bedrukte uitnodigingen steken.
Als bedanking gaan we dan een CD geven met wat foto's van onze dag (die er dus inpast in de uitnodiging).

Groetjes Lindsay

Karolien
23-5-2010
 Meld misbruik1-3-2009 18:53:26

Wij hebben maar 1 drukker geraadpleegd.

Wij hebben een paar boeken meegekregen, daarna hebben we 1 keer samen gezeten om alles te bespreken. Op basis daarvan heeft hij een offerte gemaakt. Die was in order. En we hadden echt geen zin om hetzelfde nog eens te doen bij een andere drukker. De proefdrukken zijn pas gemaakt nadat we de offerte goedgekeurd hadden.

De meeste drukkers zullen pas echt iets uitwerken (een proefdruk maken) als je akkoord bent met de offerte. Anders steken ze er geen tijd in. Dus ik denk dat je beter zelf eerst nadenkt over wat je wil. Hou er gewoon rekening mee dat een drukker in de meeste gevallen geen grafisch ontwerper is!

Ik zou daar om eerlijk te zijn niet te veel vergelijkende studies over maken.

Groetjes
Karo.

Karolien
23-5-2010
 Meld misbruik1-3-2009 18:59:01

Misschien nog een tip: in Ava liggen de boeken met standaard uitnodigingen (ook alle drukkers hebben die), daar kan je veel ideeën op doen. Uitnodgingen van anderen bestuderen is ook heel nuttig.

Onze uitnodiging is bvb een mengeling van drie andere uitnodigingen.

Karo

Ines
8-8-2009
 Meld misbruik2-3-2009 20:16:59

Hallo,

Wij zijn afgelopen week ook gaan kijken voor uitnodigingen. Wij zijn bij 2 drukkers geweest en hebben ook de prijs gekeken op www.cardXL.be .

De 2 drukkers hadden allebei dezelfde collecties van dezelfde uitgeverijen (Intercard/Mercard/Buromac), maar het grote verschil zit zich in de drukkosten!

Dit verschilde voor een druk aan 1 zijde int zwart 11 euro!

Via de site cardXL kan je ook de drukkosten bekijken en alle kaarten van de 3 uitgeverijen bekijken (of ook op hun eigen site). Je kan er ook proefafdrukken gratis bestellen.

Veel plezier met het zoeken naar een leuke uitnodiging!

Kristof

H
28-8-2010
 Meld misbruik8-10-2009 21:59:08

voorbeeldjes altijd welkom op htrouw2010@hotmail.com! Grtjs

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info