Terug naar overzicht
Hadden jullie grootouders vroeger misschien een lievelingsliedje? Ik heb (wel voor een begrafenis) eens: Oh heideroosje van Ray Franky moeten zoeken. Maar een ander oud liedje is misschien ook wel leuk. Daarom moet het nog niet over afscheid gaan een vrolijk liedje kan ook leuk zijn zolang de link gemaakt wordt in een tekst ofzo. Ik dacht nog aan: Droomland van Andre Hazes When I need you van Julio Iglesias Gelukkig zijn Ann ChristyI'll be there van Mariah Carey and Trey LorenzWhen you believe van Mariah Carey and Witney HoustonI'll stand by you van Rod StewartMissing you van Rod StewartCose Della Vita/Can't Stop Thinking of You van Eros Ramazzotti and Tina TurnerStand by me van Ben E KingThe Rose van Bette MidlerYou're missing van Bruce SpringsteenIk denk aan jou van ClouseauIt is you I have loved van Dana Glover (Shrek 1)Als sterren aan de hemel staan van Frans BauwerKon ik maar even bij je zijn van Gordon LightfootLaat me nu toch niet alleen van Johan VerminnenPastorale van Lisbeth List en Ramses ShaffyMargrietje van Louis NeefsLove is all van Marc AnthonyIk mis je zo van Marco BorsatoYou Are Not Alone van Michael JacksonDe steen van Paul De LeeuwSerenade to spring van Secret GardenHet dorp van Wim Sonneveldgroetjes, Carolina
Onlangs hoorde ik in een viering 'Margrietje' van Louis Neefs. Kippenvelmoment om dat te horen schallen in de kerk!Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/