Terug naar overzicht
Voor de communie hebben wij het ave maria. Is eigenlijk meer gekozen omdat mijn mama dat wil...Groetjes, Laura
hallo,Wij zijn ondertussen een half jaar getrouwd en als ik u een goede raad mag geven, CD-liedjes zijn eigenlijk nooit om zakdoekmomenten te hebben. Wij hebben een meisje laten komen zingen die prachtig zong!!!! echt een aanrader en kan u verzekeren, ze heeft heel wat traantjes bij mensen kunnen te weeg brengen. Ze vraagt 150 euro en zingt meestal 5 tot 6 liedjes!Moest je geïntereseerd zijn mag je me altijd mailen op evelienvantornhout@hotmail.comgroetjes evelien
Ik ben bij een bruiloft eigenlijk toch ook nog enkel ontroerd geweest door live gezongen liedjes bij voorkeur door de bruid, bv. parce que c'est toi van Axelle red en I will follow you.
Hoi. Ik zie dat je niet echt veel tips krijgt. Het is natuurlijk ook heel persoonlijk, maar ik maak vaak genoeg zakdoekmomenten mee, ookal is het niet live gezongen! Ik vind "she" van Elvis Costello geweldig, maar ook bv 'gelukkig zijn'van Ann Christie, 'the best is yet to come' als uittredelied (Novastar), veel liedjes van Herman van Veen, ... Succes!
Hey, wij hebben om buiten te gaan fly on the wings of love van eurosong.Wij laten ook duiven los en is dan wel toepasselijk.groetjes an