Terug naar overzicht
Das leuk. Waar heb je deze gevonden?Wat voor iets is het geworden. Wij weten het nog niet goed, we hebben één bruidsmeisje van 1,5 jaar. Das nog vrij klein. Word er dan meestal iets klassieks gekozen of mag dit ook een kleurenpallet zijn???groetjes, Carolina
HeyWij hebben deze week onze bruidsmeisjes gekleed. Wij hebben gekozen voor een wit rokje met organza en daaraan een topje in het bordeau met allemaal bloemekes bovenaan ook in organza. We hebben deze gekocht in Unif, werkt samen eigenlijk met Jagré (Antwerpen)Groetjes, Laurawww.lauraenkoenraad.bruiloftsite.nl
Super, ook wij hebben gisteren onze bruidskindjes gekleed ! Een hele klus, maar het zijn zo'n voorbeeldige kids.Ze kenden elkaar voorheen nog niet en toch klikte het meteen: een hele opluchting!Blij dat we ook dat van ons to do lijstje kunnen schrappen. :-)
HalloIk ben Alexandra, wij trouwen op 1é september. Ik ben ook op zoek naar kleren voor onze bruidkindjes. Waar heb jij ze gevonden? Zijn er nog bruikbare tips die je mij kan geven? Heb je de kindjes meegenomen? Groetjes en succes met je trouwAlexandra
Heywij hebben de kinderen meegenomen, om er zeker van te zijn dat het past en dat ze er mooi mee zijn.Tips dat is nogal moeilijk, er niet te lang mee wachten zeker niet als je iedereen gelijk gekleed wil hebben. Ik denk dat dat de voornaamste tip is. En mss vooraf zelf eens de kinderwinkels doen, zodat je een idee hebt welke stijl je wil voor de kindjes.Succes.GroetjesKarolien.
Wij hebben onze bruidskindjes gekleed in Lily Gaufrette, ze verkopen dat o.a. bij Minim in Gent.