Terug naar overzicht
Hoi Ann,Ik ben daarnet iets leuks tegengekomen op www.geluk.com . Je moet daar wedding gifts kiezen (twee keer die keuze maken) en dan helemaal naar beneden scrollen. Daar staat het huwelijksboek. DIt is in ieder geval iets origineels. Ik heb even de tekst erbij gecopy-paste hier:"Het Huwelijksboek is een humoristisch boek hoe het jullie verging tot aan je trouwdag. Vanaf geboorte, de peutertijd, school, vrienden en hoe je elkaar ontmoet hebt. Tot aan de trouwdag staat jullie levensloop centraal. Ook hebben jullie getuigen een rol gekregen in dit verhaal& Een boek met een komische noot. Een bijzonder, origineel aandenken voor jezelf, je ouders, de getuigen, vrienden etc. Hoe het werkt?Bij bestelling vragen wij via een formulier een aantal persoonlijke gegevens van jullie. Deze gegevens -zoals namen van de getuigen, de locatie waar het feest zich afspeelt, jullie geboortedata, namen etc.- worden door ons in het verhaal verwerkt en keurig gebonden in een groot, humoristisch geïllustreerde uitgave voorzien van een harde kaft."Het ziet er wel iets tof uit... misschien is dat wel iets?groetjes,catherine
Hey Ann,met het cadeautje kan ik je niet echt helpen vermits ik zelf voor onze ouders iets ga maken (keramiek)Onze ouders willen echter ook niet uitgebreid in de spotlights, dus hebben wij besloten om niets op het avondfeest te voorzien. Wij hebben een klein momentje ingebouwd tussen de foto's en de receptie waarbij we onze ouders even alleen zullen nemen om hen in de bloemetjes te zetten. Misschien ook een ideetje voor jullie?groetjeskathleen03.12.05
hoi Ann,Op www.unikadoo.com vind je spiegels waarop je een teskt of je namen kan laten graveren. Wij zullen die besteelen met de teskt: bedankt lieve ouders voor al jullie zorgen, voor vroeger, voor gisteren, voor nu en voor morgen. Ik heb deze site ook ontdekt via een tip op het forum. Dus ga maar eens kijken.Groetjes Davine