Nu Online
Momenteel zijn er 286 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

originele bedanking voor de ouders

10-8-2005 10:41:06
Hej,
heeft iemand nog een idee voor een origineel bedankje voor onze ouders?
Wij trouwen alleen voor de wet, dus bedanking in de kerk zal al niet gaan.
Bovendien willen mijn ouders écht niet opvallend met veel toeters en bellen bedankt worden op het avondfeest (heb dit op mijn erewoord moeten zweren!).
Dus ik zoek iets klein, maar toch origineels dat ik tijdens het avondfeest in alle discretie aan onze ouders kan geven?
Iemand een idee?
Ik wou eerst een huwelijksfoto (van onze reportage) s'avonds op het avondfeest laten brengen, maar dit kan niet voor onze fotograaf, aangezien hij s'avonds een avondfeest moet gaan fotograferen.
Iemand een ideetje?
Groetjes,
Ann
(nog 38 dagen te gaan!)

ann

Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 2272

Catherine
27-5-2006
 Meld misbruik10-8-2005 11:48:11

Hoi Ann,

Ik ben daarnet iets leuks tegengekomen op www.geluk.com . Je moet daar wedding gifts kiezen (twee keer die keuze maken) en dan helemaal naar beneden scrollen. Daar staat het huwelijksboek. DIt is in ieder geval iets origineels. Ik heb even de tekst erbij gecopy-paste hier:
"Het Huwelijksboek is een humoristisch boek hoe het jullie verging tot aan je trouwdag. Vanaf geboorte, de peutertijd, school, vrienden en hoe je elkaar ontmoet hebt. Tot aan de trouwdag staat jullie levensloop centraal. Ook hebben jullie getuigen een rol gekregen in dit verhaal& Een boek met een komische noot. Een bijzonder, origineel aandenken voor jezelf, je ouders, de getuigen, vrienden etc.
Hoe het werkt?
Bij bestelling vragen wij via een formulier een aantal persoonlijke gegevens van jullie.
Deze gegevens -zoals namen van de getuigen, de locatie waar het feest zich afspeelt, jullie geboortedata, namen etc.- worden door ons in het verhaal verwerkt en keurig gebonden in een groot, humoristisch geïllustreerde uitgave voorzien van een harde kaft."

Het ziet er wel iets tof uit... misschien is dat wel iets?

groetjes,
catherine

kathleen
3-12-2005
 Meld misbruik10-8-2005 12:40:45

Hey Ann,
met het cadeautje kan ik je niet echt helpen vermits ik zelf voor onze ouders iets ga maken (keramiek)

Onze ouders willen echter ook niet uitgebreid in de spotlights, dus hebben wij besloten om niets op het avondfeest te voorzien. Wij hebben een klein momentje ingebouwd tussen de foto's en de receptie waarbij we onze ouders even alleen zullen nemen om hen in de bloemetjes te zetten. Misschien ook een ideetje voor jullie?

groetjes
kathleen
03.12.05

davine
31-3-2006
 Meld misbruik10-8-2005 19:36:55

hoi Ann,

Op www.unikadoo.com vind je spiegels waarop je een teskt of je namen kan laten graveren. Wij zullen die besteelen met de teskt: bedankt lieve ouders voor al jullie zorgen, voor vroeger, voor gisteren, voor nu en voor morgen. Ik heb deze site ook ontdekt via een tip op het forum. Dus ga maar eens kijken.

Groetjes Davine

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...