Terug naar overzicht
Wij zijn dit ook van plan om dit zo te doen. Wij hebben het bruidskoppeltje van me to you gekocht en daar kunnen de ringen aan gehangen worden.En dit zal ons bruidsmeisje zo naar voor brengen.grtjes,5/9/2009
hallokes,wij zijn reeds een half jaartje getrouwd. wij hadden 7 kindjes die allemaal kleine, zelfde beertjes droegen. 1tje daarvan had de zelfde beer, maar dan in het groot en daar hieng onze ringen aan.Misschien ook een ideetjegroetjes evelien
De onze heeft een Minnie Mouse in bruidsjurk waar we me een lintje de ringen aan binden, ze verkochten die in Disneyland. Super schattig!
Hey Els,Mijn dochter van 3,5 jaar is ons bruidsmeisje en zij heeft hetzelfde boeket als het mijne, maar dan in het mini en daar zijn speciaal lintjes in aangebracht om de ringen aan vast te maken!
Wij hebben 2 bruidsmeisjes met elk een mini-bruidsboeket met daaraan de ring vastgemaakt. Als je meerdere kindjes zou hebben, kan je ook altijd de taken verdelen. Eentje dat de ringen draagt, een ander dat rondgaat met een mand met snoepjes of met bloemblaadjes bv. Groetjes,
In een muziekdoosje, dat dan een mooi muziekje speelt bij het opendoen