Terug naar overzicht
Vreemde drukker... wij vonden ons goesting ook niet in de boeken en onze drukker heeft samen met ons een alternatief gezocht en zelf het papier voor de kaarten apart besteld, gekapt in het juiste formaat en bedrukt. Het resultaat was precies wat we wilden!
gewoon een andere drukker nemen zou ik al zeggen!ten tweede als je bij een goede drukker gaat (kostplaatje is er toch ook)moet die al het nodige doen of tegenvoorstellen doen kan die dat niet pech neem gewoon een andere. Ps je hebt die andere kaart ook uit een boek moeten kiezen neem ik aan dat valt op te zoeken of als je het merk weet zoek dan gewoon een drukker die metdezlfde merken werkt??? heel simpel telefoonboek & vragen!
ik heb vrijdag mijn pakket ontvangen van carta rosa, heel tevreden, correcte en perfecte service, zeker een aanrader!joke25 april 2009
Bij de aldi hebbe ze kleine flesjes rode en witte wijn voor nog geen 1 euro per flesje. en hij smaakt nog lekker ook. we hebbe het al eens als bedankje gehad maar als uitnodiging vindt ik het echt een fantastisch leuk idee. Maar dan moet je wel iedereen persoonlijk gaan uitnodigen.Veel succes
serieus zijn er in de aldi kleine flesjes? wij hadden graag een grote of kleine fles maak niet uit maar het moet wel rode en witte wijn zijn! en iedereen persoonlijk uitnodigen was de bedoeling alleen de collegas wordt wel meteen uitnodiging gedaan want anders is dat niet haalbaar!