Terug naar overzicht
lees de reacties eens op www.zoover.nl mijn tante en nonkel hebben zo wat heel de wereld gezien, en waren over mexico super enthousiast.je moet natuurlijk wel niet naar de achterbuurten gaan he. maar dat moet je in brussel vb ook niet doen
In mexico zijn er inderdaad ontvoeringen en toestanden, maar dat heb je overal. En het is zoals sarah hieronder zegt, als je een beetje bij de drukke plaatsen blijft en niet naar achterbuurten gaat, minimaliseer je wel echt de kans op...Als je in Brussel of andere grootsteden in de kleine donkere straatjes komt, is het ook gevaarlijk he...op www.vakantiereiswijzer.nl staan ook allemaal beoordelingen...succes...www.saraenrodney.bruiloftsite.nl
Wij gaan op huwelijksreis naar Mexico en ik heb daar totaal niet aan gedacht/rekening mee gehouden. De kans dat je dat voor hebt is wel superklein denk ik.Groetjes, Laurawww.lauraenkoenraad.bruiloftsite.nl
Bedankt allemaal voor jullie ( snelle ) reacties.. Laura, wanneer vertekken jullie?? groeten,
Wij hebben een rondreis gedaan in Mexico, en hebben dus zelfs de achterbuurten bezocht. De mensen zijn heel warm en vriendelijk! We hebben maar 1 keer een gevoel van onveiligheid gehad, en dat was diep in het zapatista gebied waar de bevolking superarm is en bewakers met geweren voor het hotel staan. Voor de rest is het gewoon super, gewoon doen dus!
Ik ben vorig jaar naar mexico op reis geweest en het was fantastisch! niet twijfelen en gewoon doen is mijn advies!Groetjes,Nathalie
wij vertrekken op 28 april op huwelijksreis naar Mexico, wij gaan wel echt op strandrustvakantie, en zullen waarschijnlijk niet veel buiten ons hotel komen!!!joke25 april 2009
Hoi Fie,ook wij gaan op huwelijksreis naar Mexico van 15 tem 27 mei. Als ik in de krant iets lees van die drugsdoden enzo dan denk ik ook soms 'oeioei...' maar er is overal ter wereld wel iets he! Bovendien verblijven we in een groot resort dat (veronderstel ik) goed beveiligd is. We plannen wel enkele uitstappen, maar die zullen ook altijd met begeleiding zijn. We maken ons dus zeker geen zorgen, ik denk niet dat dat nodig is hoor!Groetjes,Liese09/05/2009jurgenenliese.bruiloftsite.nl
Hey Fie,Wij vertrekken morgen voor 3 weken naar Mexico, nog niet op huwelijksreis (want da's pas in juni).Wij gaan eerst 13 dagen rondreizen en hebben nadien nog een strandvakantie.Niet aarzelen, gewoon doen, want als je door alles in de media schrik moet krijgen, mag je ten eerste al niet meer op een vliegtuig stappen en ook al niet over staat lopen.Ik zou me daar niet al te hard door laten leiden, mijn klanten zijn tot hier toe ook allemaal nog schoonekes teruggekomen uit Mexico.GroetjesCindywww.kenencindy.bruiloftsite.nl
Ah oef ! Wat een opluchting. Natuurlijk laat ik me sneller leiden.De trouw komt korter en korter en wij zouden graag hebben dat alles inorde is :-) Zoals iedereen natuurlijk..Misschien betekende het ook veel voor ons dat mijn moeder ons precies wou ompraten om niet te gaan. Het zijn en blijven mensen met net dat ietsje meer ervaring. Wij vertrekken op 25/08 t.e.m 04/09 naar Mexico..eerder ook een strandrustvakantie. We zien dan wel wat we ervan maken ;-)