TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
s
1-6-2007
|
1-3-2009 20:45:28
Ik vind het helemaal niet raar, hoor! Als je toch graag iets gezelligs wil doen met een hoop vrouwen dan moet je dat zeker bespreken met je schoonzus. Hou wel heel goed rekening met het feit dat je een gemengde groep hebt. Ik heb in Antwerpen in een heel populair gezellig restaurant eens een grote tafel gezien van vriendinnen(?) die een vrijgezellenavond aan het afsluiten waren en dat was echt een triestige bedoening. Meestal als er een grote groep op restaurant zit (zeker vrouwen) is dat een gekakel, lawaai, veel te luid lachen,... Die meisjes zaten daar allemaal heel netjes... Enfin, je zag gewoon dat het niet klikte.
|
|
vanessa
23-5-2009
|
1-3-2009 20:53:14
hey s, ik had zo gedacht aan een avondje, waar misschien iedereen moet verkleed zijn (misschien in een bepaald thema) en dan eventueel iemand laten komen bvb zo'n upperdare party, denk dat hier wel wat grappige momenten kunnen in voorkomen, en dan gezellig wat eten, of pizza's laten komen of belegde broodjes of zoiets, eventueel nog een soort spelavond, iets in competitie in groepjes (duo'tjes) tegen elkaar, maar dit is maar wat ik vannacht had liggen denken
|
|
s
1-6-2007
|
1-3-2009 21:02:13
Zo'n upperware of upper at home (er bestaan verschillende bedrijven die zoiets aanbieden) lijkt me wel leuk. Je publiek moet dat natuurlijk ook wel voor in staan. Ik had dat graag voor een vriendin georganiseerd, maar geraakte aan niet genoeg gasten. Afhankelijk van de firma heb je al snel 8 gasten + gastvrouw nodig voor ze willen komen. En daarna een coctailfeestje bij je thuis ofzo??
Wat ik weet van de vrijgezellen avond van mijn vriendin is dat het niet ingewikkeld of duur moet zijn, maar gewoon leuk!! Ik had een gezelschap spel gemaakt voor haar met vragen over haar hobby's enzo... Supper veel werk voor dat stomme spelletje, maar dat was echt geslaagd. Mijn motto is dus hou het gezellig met wat dan ook.
Succes!
|
|
annemie
4-8-2007
|
1-3-2009 22:06:25
hallo ik heb eens een kook-workshop gedaan tijdens een vrijgezellenfeestje, we kenden elkaar ook niet allemaal maar het was snel gezellig, lekker wijntje erbij en doordat je samen kookt, heb je ineens iets om over te praten.
|
|
Sofie
12-9-2009
|
2-3-2009 9:14:08
Wij hebben nu zaterdag geweest 'n TOP vrijgezellenavond gehad. Wij hadden een workshop van Cocktail@Home!
In 1 woord: FANTASTISCH en een enorme aanrader!
Zeker es googlen, is écht de moeite
|
|
Bart
|
2-3-2009 10:23:44
Hoi Vanessa, Op je trouw heeft het niets te maken met normaal niet de gang van zaken. Jij moet gewoon doen waar jij je goed bij voelt. Mijn vrouw wou ook geen opdrachten enz doen, maar ze zijn met een stel een weekendje naar de ardennen geweest. Daar hebben ze film gekeken, goed gaan eten en zich geamuseerd. Daar draait het om hè. Gewoon doen waar jij zin in hebt. Succes, groetjes, Bart. (www.motionpictures.be )
|
|
Valerie
2-5-2009
|
2-3-2009 17:08:55
Hoi,
Ik doe ook niet mee aan dat opdrachten gedoe. Heb dat al eens meegemaakt en vond dat helemaal niet leuk. Ik wil gewoon met z'n allen gaan eten en dan gaan dansen, dat is voor mij wat ik wil. Mijn zus gaat mijn vriendinnen hierover contacteren en ik weet dat we dit allemaal tof gaan vinden.
Valerie
|
|
Nella
14-3-2009
|
2-3-2009 22:25:30
Hey, Onze "vrijgezellenavond" is zaterdagavond, wij gaan gewoon samen(9 man) , mijn ventje en ik dus ook samen, iets gaan eten en daarna nog een stapje zetten. Wij zagen het ook niet zitten om opdrachtjes uit te voeren en we gaan graag iets eten. Ben er zeker van dat wij ons ook zullen amuseren . Je moet vooral doen wat je zelf graag doet en niks doen waar je je niet goed bij voelt. groetjes Nella (14 maart)
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|