Nu Online
Momenteel zijn er 596 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

enkele vraagjes

1-3-2009 20:45:54
Dag allemaal,

Ik ben momenteel alles aan het voorbereiden voor onze trouw binnen 3 maanden....maar ik zit met enkele praktische problemen.

We zijn momenteel ons misboekje aan het afwerken, maar nu vragen wij ons af of er bepaalde afbeeldingen in het boekje kunnen staan. Meer uitleg: De muziek die wij gekozen hebben, komen allemaal uit Walt Disneyfilms. We dachten om de filmfiguren naast het liedje te plaatsen. Maar nu twijfelen we... Wat zouden jullie doen?

Het tweede probleem is dat we als bedankingskes balpennen zouden willen geven, met daarop onze naam, datum en bedankt. Maar nu vinden wij nergens een firma dat dit kan drukken. We hebben wel maar 150 nodig. Weet er iemand een firma zijn die dit kan?

Alvast bedankt voor de antwoorden

Grtjs
Fanny

Fanny

Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 820

vanessa
23-5-2009
 Meld misbruik1-3-2009 20:47:42

heb je al eens gekeken op vistaprint.be ? zij hebben bedrukte balpennen ...

groetjes vanessa

Sara
12-9-2009
 Meld misbruik1-3-2009 21:32:25

Als jullie graag afbeeldingen in jullie misboekje hebben, moeten jullie dat gewoon doen. Denk wel dat het mooi zal zijn, ik zou gewoon kleine afbeeldingen nemen.

En voor de balpennen vistaprint, via google kan je zo'n dingen wel vinden denk ik...
Veel succes!

www.saraenrodney.bruiloftsite.nl

Annelies
13-6-2009
 Meld misbruik1-3-2009 21:33:26

Ik vind dat disneytekeningen zeker kunnen, alleen mag je er niet mee overdrijven en ze een beetje strategisch plaatsen. Maw let op dat het geen plakboek wordt.

Probeer ook een beetje te zoeken naar de meer huwelijksgetinte prenten. Ik denk dan bijvoorbeeld aan de kleine zeemeermin als ze trouwde bijvoorbeeld...

Veel succes ermee!

groetjes Annelies

Sarah
30-5-2009
 Meld misbruik1-3-2009 22:54:20

Hoi,

Eigenlijk ben ik wel geïnteresseerd in de liedjes die jullie kozen :-)
Wij willen ook allemaal Disney liedjes, maar we komen er maar niet uit welke... :-S

Je kan me als je wil mailen op sarahenbarttrouwen@live.be ;-)

Groetjes,
Sarah

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik2-3-2009 7:01:21

disney figuren kunnen zeker. Volgens mij kan je die ook vinden met trouwkledij aan. Zou wel schattig zijn, als je er zo een paar hebt tussen staan

meestal bedrukken ze die balpennen alleen met een groter aantal

Mandy
8-5-2009
 Meld misbruik2-3-2009 10:45:35

Hoi Fanny,

Ik heb balpennen laten drukken bij vista print. Wij trouwen binnen 2 maanden.

Wij hebben er onze namen op staan, bedankt, de datum en een mini tekstje.

Ze zijn echt wel de moeite hoor en ik denk dat we in totaal 250 euro betaald hebben.

Groetjes
joost-mandy.bruiloftsite.nl

Vera
22-8-2009
 Meld misbruik3-3-2009 10:57:34

Volgens mij mogen jullie het misboekje illustreren hoe jullie willen. Ik denk dat de aanwezigen zit zelfs heel leuk zullen vinden!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...