Terug naar overzicht
heb je al eens gekeken op vistaprint.be ? zij hebben bedrukte balpennen ...groetjes vanessa
Als jullie graag afbeeldingen in jullie misboekje hebben, moeten jullie dat gewoon doen. Denk wel dat het mooi zal zijn, ik zou gewoon kleine afbeeldingen nemen.En voor de balpennen vistaprint, via google kan je zo'n dingen wel vinden denk ik...Veel succes!www.saraenrodney.bruiloftsite.nl
Ik vind dat disneytekeningen zeker kunnen, alleen mag je er niet mee overdrijven en ze een beetje strategisch plaatsen. Maw let op dat het geen plakboek wordt.Probeer ook een beetje te zoeken naar de meer huwelijksgetinte prenten. Ik denk dan bijvoorbeeld aan de kleine zeemeermin als ze trouwde bijvoorbeeld...Veel succes ermee!groetjes Annelies
Hoi, Eigenlijk ben ik wel geïnteresseerd in de liedjes die jullie kozen :-)Wij willen ook allemaal Disney liedjes, maar we komen er maar niet uit welke... :-SJe kan me als je wil mailen op sarahenbarttrouwen@live.be ;-)Groetjes, Sarah
disney figuren kunnen zeker. Volgens mij kan je die ook vinden met trouwkledij aan. Zou wel schattig zijn, als je er zo een paar hebt tussen staanmeestal bedrukken ze die balpennen alleen met een groter aantal
Hoi Fanny,Ik heb balpennen laten drukken bij vista print. Wij trouwen binnen 2 maanden.Wij hebben er onze namen op staan, bedankt, de datum en een mini tekstje.Ze zijn echt wel de moeite hoor en ik denk dat we in totaal 250 euro betaald hebben.Groetjesjoost-mandy.bruiloftsite.nl
Volgens mij mogen jullie het misboekje illustreren hoe jullie willen. Ik denk dat de aanwezigen zit zelfs heel leuk zullen vinden!