Nu Online
Momenteel zijn er 650 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

labaere Zottegem of Devos Lennik???

2-3-2009 8:25:33
Heeft er iemand ervaring met deze twee zaken voor kledij van de bruidegom en suite???
Moet je lang op voorhand een afspraak maken??
We trouwen in september
Groetjes

an.R.
11-9-2009
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 1752

virginie

Meld misbruik2-3-2009 8:46:20

Hallo,

Wij zijn mijn man zijn kostum gaan halen bij devos in lennik. Prima service geen vetragingen. en alles was helemaal in orde.
Wij hebben geen afspraak moeten nemen.

Veel plezier

groetjes

Karolien
23-5-2010
 Meld misbruik2-3-2009 9:33:05

Wij halen de jacquetten bij La Baere. Prima service en je moet helemaal niet lang wachten voor een afspraak. Tijdens de week kan je er gewoon binnen wandelen, op zaterdag moet je een afspraak maken als je ceremoniekledij wil passen. Gewone kostuums zijn altijd zonder afspraak.

Wij zijn heel tevreden. Er is 1 verkoopster die niet altijd even vriendelijk is, maar tja dat is haar probleem. Wij hebben des te meer plezier :-) Alle jacquetten zijn juist vernieuwd, dus echt een aanrader. Wat is ook een heel groot voordeel vind van La Baere is dat de broeken op maat zijn. Waarmee ik wil zeggen het is niet 1 maat van broeken die dan aangepast wordt aan de persoon die ze aandoet, aan de taille wordt niets gedaan, enkel de lengte wordt (zoals steeds) aangepast.

Groeten
Karolien.

Ilse
30-5-2009
 Meld misbruik2-3-2009 13:40:09

Hallo An,
Wij zijn ook bij De Vos in Lennik geweest, zonder afspraak binnengestapt. Heel professioneel en vriendelijk ontvangen, uitgebreide keuze. We zijn uiteindelijk niet naar Zottegem gereden, dat was ook onze tweede optie, die uiteindelijk niet meer nodig bleek. Ik geloof zeker dat je nog wat tijd hebt !!
Groetjes en veel succes, Ilse

Valerie
2-5-2009
 Meld misbruik2-3-2009 16:45:04

Hey,

Mijn vriend kocht zijn kostuum ook bij Devos Lennik. Wij waren zeer tevreden, 3 april mag hij zijn pak gaan afhalen.

Valerie

Nele
9-5-2009
 Meld misbruik2-3-2009 21:51:35

Labaere heeft in onze streek naam en faam. Mijn toekomstige zijn pak komt ook vandaar + we huren er de kostuums voor de heren in de suite (incl das; 60euro). Ze vragen om 4 maanden op voorhand te komen.

succes!

gert
24-12-2010
 Meld misbruik2-3-2009 23:07:07

style tailors te aalst is andersook wel een bruisende zaak met ervaren en spontaan personeel afspraak is er niet nodig.

Annelies
17-4-2009
 Meld misbruik3-3-2009 15:38:48

Wij zijn ook bij De Vos in Lennik geweest. Mijn aanstaande had zijn kostuum al maar we moesten nog een hemd en das hebben. Gewoon binnengewandeld, super goed ontvangen, goed geholpen en de kleine verstelling die nodig was aan het hemd dat we gekozen hebben (mijn verloofde zijn maat zit net tussen 2 maten in) was perfect op tijd klaar. En we kregen alles gestreken en de das in windsor-knoop mee :)

Sof
6-10-2007
 Meld misbruik26-3-2009 17:10:35

Wij zijn ook bij De Vos in Lennik geweest. Als je in de week kan langsgaan moet je geen afspraak maken. Ze waren supervriendelijk en aanpassingen kunnen binnen de 2 weken gebeuren en je krijgt inderdaad alles mooi gestreken mee naar huis (in kledinghoes).

annen mark
5-9-2009
 Meld misbruik17-4-2009 20:21:35

Wij zijn 2 weken geleden geweest naar Labaere, maar waren er heel snel terug buiten. Mijn vriend mocht enkel een jas aandoen en het was volgens de verkoopster zelfs niet nodig dat hij zijn pull uit deed... Hoe kan je dan zien of iets mooi is?
We zijn nadien naar Aalst geweest (style tailors) en daar echt goed geholpen (manager vragen)

veel succes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info