Terug naar overzicht
Hallo,Wij zijn mijn man zijn kostum gaan halen bij devos in lennik. Prima service geen vetragingen. en alles was helemaal in orde.Wij hebben geen afspraak moeten nemen. Veel pleziergroetjes
Wij halen de jacquetten bij La Baere. Prima service en je moet helemaal niet lang wachten voor een afspraak. Tijdens de week kan je er gewoon binnen wandelen, op zaterdag moet je een afspraak maken als je ceremoniekledij wil passen. Gewone kostuums zijn altijd zonder afspraak.Wij zijn heel tevreden. Er is 1 verkoopster die niet altijd even vriendelijk is, maar tja dat is haar probleem. Wij hebben des te meer plezier :-) Alle jacquetten zijn juist vernieuwd, dus echt een aanrader. Wat is ook een heel groot voordeel vind van La Baere is dat de broeken op maat zijn. Waarmee ik wil zeggen het is niet 1 maat van broeken die dan aangepast wordt aan de persoon die ze aandoet, aan de taille wordt niets gedaan, enkel de lengte wordt (zoals steeds) aangepast.GroetenKarolien.
Hallo An,Wij zijn ook bij De Vos in Lennik geweest, zonder afspraak binnengestapt. Heel professioneel en vriendelijk ontvangen, uitgebreide keuze. We zijn uiteindelijk niet naar Zottegem gereden, dat was ook onze tweede optie, die uiteindelijk niet meer nodig bleek. Ik geloof zeker dat je nog wat tijd hebt !!Groetjes en veel succes, Ilse
Hey,Mijn vriend kocht zijn kostuum ook bij Devos Lennik. Wij waren zeer tevreden, 3 april mag hij zijn pak gaan afhalen.Valerie
Labaere heeft in onze streek naam en faam. Mijn toekomstige zijn pak komt ook vandaar + we huren er de kostuums voor de heren in de suite (incl das; 60euro). Ze vragen om 4 maanden op voorhand te komen.succes!
style tailors te aalst is andersook wel een bruisende zaak met ervaren en spontaan personeel afspraak is er niet nodig.
Wij zijn ook bij De Vos in Lennik geweest. Mijn aanstaande had zijn kostuum al maar we moesten nog een hemd en das hebben. Gewoon binnengewandeld, super goed ontvangen, goed geholpen en de kleine verstelling die nodig was aan het hemd dat we gekozen hebben (mijn verloofde zijn maat zit net tussen 2 maten in) was perfect op tijd klaar. En we kregen alles gestreken en de das in windsor-knoop mee :)
Wij zijn ook bij De Vos in Lennik geweest. Als je in de week kan langsgaan moet je geen afspraak maken. Ze waren supervriendelijk en aanpassingen kunnen binnen de 2 weken gebeuren en je krijgt inderdaad alles mooi gestreken mee naar huis (in kledinghoes).
Wij zijn 2 weken geleden geweest naar Labaere, maar waren er heel snel terug buiten. Mijn vriend mocht enkel een jas aandoen en het was volgens de verkoopster zelfs niet nodig dat hij zijn pull uit deed... Hoe kan je dan zien of iets mooi is?We zijn nadien naar Aalst geweest (style tailors) en daar echt goed geholpen (manager vragen)veel succes!