Terug naar overzicht
Ik ben daar naar een alternatieve viering + receptie van een trouw van een vriendin geweest.Ze had daar ook haar alternatieve trouwmis georganiseerd waardoor dit moest plaatsvinden in een grote (versierde) partytent naast het kasteel. Het was putje winter, en wij wisten niet dat het in een tent te doen zou zijn, dus we waren gekleed zoals voor een feestje, nl. niet al te warm... We komen daar toe, en die verwarming in die tent werkte niet. Het was daar bijgevolg ijskoud! De bruid stond daar zelf ook te klutteren... De wind sloeg dan af en toe nog eens onder die zeilen door, brr... Maar buiten dit 'euvel' vond ik alles alleen maar positief. De hapjes waren uitermate lekker en speciaal, die tent was prachtig versierd, (buiten de koude, zou je nooit geweten hebben dat we in een tent stonden, maar ik geloof wel dat de bruid dat zelf gedaan had) de bediening was heel erg chique (ik heb liever wat gewoner) met parkeerwachter die daar in de gietende regen stond plaatsen aan te wijzen en zo.Het avondfeest vond dan wel in het kasteel plaats. Ik kon niet blijven, maar ik heb de zaal wel gezien. Het zag er heel mooi uit. Als het eten in de lijn van de hapjes gelegen heeft, zal het wel in orde geweest zijn.Zo, dat is alles dat ik ervan weet!Veel succes ermee,groetjes,Lieve