Terug naar overzicht
ook ik had zaterdag mijn eerste pas, was wat nerveus omdat ik eventjes twijfelde over mijn keuze, maar ik ben met proefkapsel en proef make-up gegaan, en het plaatje klopte en ik was meteen weer verliefd op mijn kleedje. het mocht van mij ook al morgen zijn en een eeuwigheid duren (voor het kleedje te mogen aanhouden)16 Mei 2009
Ik mag nu zaterdag gaan :-) Vorige zaterdag kon mijn toekomstige schoonmama niet mee dus kon ik niet gaan :-( Nog een weekje geduld dus... Hopelijk valt het allemaal heel goed mee, ik heb er allesinds goede hoop in ;-)Groetjes, Sarah30 mei 2009
Hoi dames,ik vind dat jullie zo vroeg voor de eerste pas mogen??? Ik trouw 23 mei.. En ga pas in april voor de eerste pas..
ik heb midden april mijn 2de pas en een week voor de trouw mag ik mijn kleedje afhalen (ik klaag zeker niet dat ik het zoveel mag gaan passen)16 Mei 2009
Hoi Ellen,Maak je maar geen zorgen hoor: ik trouw op 17 april en mijn eerste pas is op 26 maart, dus ook vrij laat. Ik ben vastbesloten mij er geen zorgen over te maken! (behalve dan over het feit dat de winkel gebeld heeft om te melden dat ze een maat groter hebben besteld omdat het merk de maten met 2cm heeft verkleind...)