Terug naar overzicht
Hey,Ik heb ook gekozen voor het kleedje nr 24 van LR (in het grijs).Ik was er vanaf mijn eerste pasbeurt al helemaal voor gevallen en ik vind het nog steeds supermooi!Heb jij al bijpassende schoenen gevonden?Groetjes,Marijke21/08/2009
Ik heb de rok van nr 30 en de top van nr 33. Er komt wel een halter aan!Groetjes,Véro
hey marijke,ik heb het kleedje in het wit.wel fijn dat jij ook dat kleedje hebt.ik ben wel erg aan het twijfelen heb jij dat ook.maar vind het een mooi kleed maar je ziet er zoveel he en dan twijfelen mar.heb jij twijfels?nee ik heb nog geen schoenen heb jij al schoenen.Ik was gaan zien achter schoenen maar nog niets gevonden.en de schoenen van lr vind ik niet zo mooi.dt word nog een heel opdracht.Ga jij kousen dragen onder het kleed?groetjes an
Ik heb een foto van mijzelf getrokken bij de laatste pasbeurt, dus als ik twijfel, kijk ik daar gewoon eens naar en dan ben ik weer 100% zeker!De schoenen van LR zijn te smal (en te duur) voor mij, maar ik had er overlaatst wel al mooie in de carmi gevonden.Ga binnenkort nog eens kijken.Ben ook nog aan het twijfelen of ik kousen ga dragen ...groetjes,Marijke21/8/09
Hallomisschien een stomme vraag, maar hoe zien jullie welk nummer jullie kleed heeft?Isabel12-12-09
Hey,als je naar e site gaat van linea zelf kun je brudsjurken aanklikkenals je dit gedaan hebt komt er een balk met foto's onderaan .dan ga je op jou kleedje staan en klikken en dan kot je foto in het groot op het groot scherm erachter.als je da benede onder je balk kijkt staat dan de nr van het kleed.groetjes an
hey iedereen, ik heb het kleedje nr 79 van linea! het was het 2de dat ik paste en ik was er helemaal voor verloren, had meteen een wow gevoel!!Maar jullie nr, de 24 vind ik ook wel heel mooi hoor!groetjes romina (07/08/09)www.rominaenkoen.bruiloftsite.nl