TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
heidi
|
2-3-2009 14:15:10
mooie tekst vind ik zelf (foutje gespeld ...om 14u30 geven we...) mooie kerk om te trouwen, ik ben geboren in Halle, maar trouw in Opwijk waar ik nu woon. geniet van de voorbereidingen Heidi 16 Mei 2009
|
|
Arianne
1-8-2009
|
2-3-2009 16:26:18
ik vind het heel leuk. Kleine opmerking: het is basiliek ipv baseliek...
|
|
Valerie
2-5-2009
|
2-3-2009 16:41:47
Heel tof! Doen zou ik zeggen.
Valerie 2mei 09 Wij trouwen ook in Halle, maar enkel voor de wet.
|
|
Anne
|
2-3-2009 16:57:59
In het begin staat, nu heeft mama eindelijk haar ZIJN, zal ik ZIN van maken :)
|
|
LeBart
|
2-3-2009 16:59:53
nu heeft mama eindelijk haar zijn ? --> haar zin ... denk ik dat dit moet zijn
die zin klopt niet : Wij nodigen u graag uit voor ons dessertenbuffet en om tot in de vroege uurtjes te vieren.
We verwelkomen u graag voor het dessertenbuffet met aansluitend dansfeest, tot in de vroege uurtjes.
cheers, LeBart
|
|
Hanna
|
2-3-2009 17:07:03
Laat even horen,voor 1 september, dat u kan komen naar de dag van onze dromen. => Laat u even horen, voor 1 september, of u kan komen naar de dag van onze dromen?
|
|
Hanna
|
2-3-2009 17:08:34
Wij nodigen u graag uit om de champagne te ontkurken op onze receptie van 16u30 tot 18u.
=>Het lijkt wel alsof ze moeten komen opdienen!
|
|
Hanna
|
2-3-2009 17:14:05
Om 14u30 trouwen jullie, maar de mensen moeten dit moment met jullie vieren om 15u? Ik ben al in de war. Het "ja-woord" is eigenlijk meer iets voor in de kerk, geloof ik. Is het de gewoonte dat het burgerlijk huwelijk ook vermeld wordt op de uitnodiging?
|
|
Daisy
25-9-2009
|
2-3-2009 17:27:55
sorry, het is inderdaad zin in plaats van zijn
|
|
Carolina
1-8-2009
|
2-3-2009 22:51:38
wettelijk huwelijk zou ik toch ook vermelden. Bij ons gaan er oudere mensen zijn die naar de trouw gaan komen maar waarschijnlijk niet naar de feest. Ze rijden 's avonds niet graag meer met de auto rond.
wij hebben:
1 augustus 2009 maken wij een belofte aan elkaar gaan vanaf die dag verder als man en vrouw geloven en vertrouwen op elkaars liefde en respect dromen elkaars dromen, zoals niemand anders kan.
Wij vinden het heel fijn als u er die dag bij kan zijn!
Om 13 uur in het Hof d’intere te Wechelderzande voor de huwelijksplechtigheid. Om 19 uur in feestzaal Den Eyck , Houtum 39 te Kasterlee voor het avondfeest.
Graag hadden wij een seintje vóór 1 juli of u al dan niet aanwezig zal zijn!
adres en cadeautip nog.
Jullie begin tekstje vind ik een beetje raar. Alhoewel dit in ons geval ook wel zo is. Maar ik wordt daar niet graag telkens mee geconfronteerd. Ik hoor de opmerkingen al...
Daarna zou ik gewoon : trouwen op ... (we mag eraf)
Je vraagt om te verwittigen als ze komen? Dan ga je op het eind nog mensen opbellen waarvan je niks gehoord hebt? Bij ons moeten ze altijd bellen. Als je dan nog in't rond moet gaan bellen vind ik dit een beetje minder ambetant.
groetjes, Carolina
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|