Terug naar overzicht
Ik had ook de prijs gevraagd voor schoenen bij Pierre-Yves en 250 vond ik ook duur...Toch voor schoenen die je maar 1x aandoet,ik ben bij Moerenhout in Dendermonde geweest en daar hebben ze ook trouwschoenen en die liggen rond de 150-180 euro...Ik heb mijn schoenen daar gekocht dit weekend maar ik heb gewone gekozen van Natan en die kan ik nog afdragen erna...Groetjes
Hallo,Ik heb net hetzelfde probleem. Bij La Sposa waar ik mijn trouwjurk gekozen heb hadden ze maar vanaf maat 36; allemaal te groot...Ik ga nu eens kijken bij Rosa Clara; is een Spaans merk; hebben ze meestal kleinere maten.Aangezien ik deze zomer naar Madrid ga ga ik ook daar eens kijken...
Hello,Ik heb ook maar maatje 35 en vind ook moeilijk schoenen.Ik ben naar Gabrielli in Roeselare geweest en had daar toch wel redelijk wat keuze in maat 35!Mijn schoenen hebben ongeveer € 150,00 gekost.Groetjes,Annelies
Bij Van Loock in Zandhoven vind je zeker wat je zoekt ! Ik heb mijn trouwkleed ook bij Pierre-Yves besteld. Ik heb schoenmaat 42 en ben daarom bij Van Loock gegaan. Ze hebben heel veel keuze zowel in kleine als grote maten. Ik heb mijn schoenen 138€ betaald. Van Loock ligt op een 5tal kilometer van het shoppingcenter van Wijnegem. Dus je kan er ook een gezellige shoppingdagje van maken !!Groetjes,Janick 09/05/09
Ik heb nu wel grote voeten, maar had geen zin in dure schoenen voor 1 dag. Ik heb gewoon een leuke witte zomerschoen gekocht in de zomercollectie die perfect zit en die ik nadien gewoon lekker door kan dragen. Geen kat ziet dat toch onder zo'n lang kleed. En dan nog...zal me worst wezen!Toegegeven, de schoenen moesten meteen goed zitten en dat heb ik ook betaald...150 euro, maar ik heb er zeker nog zomers lang plezier van!Amaryllis07-08-09
Bedankt voor de tips!En ook allemaal nog veel succes met de voorbereidingen..