Terug naar overzicht
www.lollypop.nl dat is in eindhoven...misschien ook wel oh junior in turnhoutofwel mail je lilly gaufrette, en vraag je het gewoon. wie niet waagt, niet wint
en anders: uw geld terug vragen!!!!Ze moeten toch ook wel weten, dat uw bruidskindjes hetzelfde moeten aanhebben
Staat op de website ook nergens een contactadres?Als er contactgegevens staan kan je ze bellen/mailen om verkooppunten te vragen.
In Gent is ook een winkel waar ze het hebben, dat merk.
Ik denk dat ze het ook bij Louise hebben in Leuven.
Hallo,In doets en doets in Gent. Staat op hun website dat ze dit merk daar hebben.Veel succes met de zoektocht.Groeten, Annelies.
Van waar ben je ergens? Anders in de omgeving van Brugge weet ik een paar winkels.groetjes
Bij Shirley's in Zottegem
Ik ben van gent, maar het maakt me niet uit naar waar ik moet, zolang we dat rokje maar vinden :-)Doets en Doets heb ik al gecontacteerd en die hebben het niet. Heb ook naar het adres op de website van lili gaufrette gemails, maar nog geen respons.Wat een toekomstige bruid lijden kan :-s
hallookesWij hebben voor ons kindje ook kledij van lily gaufrette gekocht bij 'filou and friends'. Groetjeshttp://steve-sharon.bruiloftsite.nl/index.php
We hebben het rokje gevonden in Antwerpen. Hartelijk bedankt voor al jullie reacties!Ik begon al te panikeren, maar eind goed al goed he ;-))GroetjesKarolien.
Hallo Karolien,ik was net de streekkrant aan het lezen en mijn oog viel op een kinderboetiek in Oostende, die ook het merk Lili ... verkoopt.Het is een nieuwe winkel en nu vrijdag is er een nocturne tot 22h MIsschien kan je eens surfen: www.miniloxigene.be Wie weet vindt je er "met een beetje geluk" dat 1e rokje nog. grtzIk weet niet van waar je bent, maar wou het je toch nog laten weten. grtz;=))Sofie
Oeps, Sorry, te laat gezien dat je het intussen gevonden hebt.
Hey Karolien, Mag ik vragen in welke winkel je het gevonden hebt in Antwerpen? Ik ben ook op zoek naar dat merk en woonachtig te Antwerpen... Wel stom dat ze geen verkooppunten melden op hun website! Groetjes en alvast bedankt! Nathalie