TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
e
|
2-3-2009 19:14:47
Ik heb gehoord dat je ze beste een maand op voorhand binnendoet bij de drukker, maar misschien moet je gewoon eens naar een drukker zoeken en bij hen informeren. Zij zullen dat beter kunnen vertellen.
|
|
Véronique
31-7-2009
|
2-3-2009 19:55:50
Ik heb in zo'n bruisboekje eens een overzichtje gevonden wat je op welk tijdstip moet doen en er staat bij drukwerk: 3 maanden voor de trouwplechtigheid.
Groetjes,
Véro
http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl
|
|
inge
27-6-2009
|
2-3-2009 21:33:31
Wanneer het ontwerp klaar is heeft een drukker een weekje tijd nodig. De kaarten worden een 8 tot 6- tal weken op voorhand opgestuurd. Wij trouwen in juni en ons ontwerp zal begin april klaar zijn zodat we ze eind april kunnen versturen. Je hebt dus nog tijd zat. Grtzz.
|
|
Laurence
18-9-2009
|
2-3-2009 23:00:53
Hey, leuk dat ik je hier nog eens tegenkom! Ben ook al wat aan het rondkijken voor een drukker en ik moet zeggen dat de prijzen ver uit elkaar liggen als je even gaat luisteren bij verschillende drukkers, dus uitkijken en vergelijken is de boodschap! Groetjes
|
|
Gwendolyn
4-9-2009
|
3-3-2009 9:12:33
Hallo! Wij trouwen ook op 4 september!!!:-) Hoever staan jullie al met de voorbereidingen? Groetjes!!
|
|
Katrien
5-9-2009
|
3-3-2009 20:43:19
Bedankt voor de reacties! Heb dus gelukkig nog ff tijd!
Hey Laurence! Blij je hier te zien! En hoever staan de voorbereidingen? Heb jij al een drukker uit de streek gekozen?
Dag Gwendolyne Leuk om eens te vergelijken hoever we staan hé! Heb het belangrijkste al vastgelegd denk ik: feestzaal, fotograaf, DJ, vervoer, gemeentehuis, kapper, visagiste, trouwringen zijn besteld, trouwkleed is besteld, uitnodigingen zijn in wording ;-) In april start de zoektocht naar een kostuum voor de aanstaande. Ben ondertussen nog op zoek naar schoenen + juwelen voor mezelf. Binnenkort leg ik ook nog de bloemist vast voor boeket + corsage. Ook de menu moeten we nog kiezen de komende weken. We weten nog niet of een videograaf gaan nemen. En de huwelijksreis zal voor volgend jaar zijn, dus nog tijd genoeg ;-) En hoever sta jij??
Groetjes en nog veel voorbereidingsplezier! xxx
Welke drukkers zijn er minder duur?
|
|
Vanessa
5-9-2009
|
4-3-2009 18:04:32
Hey, wij trouwen op 5 september. ;-) Als ik zo hoor wat jullie al geregeld hebben ben ik zeker dat ik op schema zit. :-)
grtjes
|
|
Gwendolyn
4-9-2009
|
4-3-2009 20:13:45
Hey Katrien en Vanessa,
Wij hebben tot nu toe geregeld: feestzaal, dj, fotograaf, videograaf, kapper, trouwkleed, kostuum, vervoer. De uitnodigingen zijn bij ons ook in de maak! Zelf ben ik ook nog op zoek naar juwelen, schoenen heb ik al. ook moet ik nog geschikte lingerie vinden! De menu weten we ook al: een bbq! is gemakkelijk! :-) Hoe ziet jullie dagplanning eruit?? Groetjes!
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|