Nu Online
Momenteel zijn er 618 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wanneer drukker

2-3-2009 18:30:43
Hoi
Een praktisch vraagje: wij trouwen op 04/09/09 dus begin juli moeten onze uitnodigingen verstuurd worden.
We hebben echter nog geen drukker vastgelegd. Wanneer gebeurt dit best?
maw hoelang op voorhand moet de drukker eigenlijk vastgelegd worden?
En hoelang duurt het drukwerk op zich?
Het gaat enkel om uitnodigingen, niet om misboekjes.
Mijn schoonbroer is nl bezig bezig met het ontwerp van de uitnodiging en hij wil weten wanneer ze zeker moeten klaar zijn.
Alvast bedankt!
xxx

Katrien
5-9-2009
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 495

e

Meld misbruik2-3-2009 19:14:47

Ik heb gehoord dat je ze beste een maand op voorhand binnendoet bij de drukker, maar misschien moet je gewoon eens naar een drukker zoeken en bij hen informeren. Zij zullen dat beter kunnen vertellen.

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik2-3-2009 19:55:50

Ik heb in zo'n bruisboekje eens een overzichtje gevonden wat je op welk tijdstip moet doen en er staat bij drukwerk: 3 maanden voor de trouwplechtigheid.

Groetjes,

Véro

http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl

inge
27-6-2009
 Meld misbruik2-3-2009 21:33:31

Wanneer het ontwerp klaar is heeft een drukker een weekje tijd nodig.
De kaarten worden een 8 tot 6- tal weken op voorhand opgestuurd.
Wij trouwen in juni en ons ontwerp zal begin april klaar zijn zodat we ze eind april kunnen versturen.
Je hebt dus nog tijd zat.
Grtzz.

Laurence
18-9-2009
 Meld misbruik2-3-2009 23:00:53

Hey, leuk dat ik je hier nog eens tegenkom! Ben ook al wat aan het rondkijken voor een drukker en ik moet zeggen dat de prijzen ver uit elkaar liggen als je even gaat luisteren bij verschillende drukkers, dus uitkijken en vergelijken is de boodschap!
Groetjes

Gwendolyn
4-9-2009
 Meld misbruik3-3-2009 9:12:33

Hallo!
Wij trouwen ook op 4 september!!!:-)
Hoever staan jullie al met de voorbereidingen?
Groetjes!!

Katrien
5-9-2009
 Meld misbruik3-3-2009 20:43:19

Bedankt voor de reacties!
Heb dus gelukkig nog ff tijd!

Hey Laurence!
Blij je hier te zien!
En hoever staan de voorbereidingen?
Heb jij al een drukker uit de streek gekozen?

Dag Gwendolyne
Leuk om eens te vergelijken hoever we staan hé!
Heb het belangrijkste al vastgelegd denk ik:
feestzaal, fotograaf, DJ, vervoer, gemeentehuis, kapper, visagiste, trouwringen zijn besteld, trouwkleed is besteld, uitnodigingen zijn in wording ;-)
In april start de zoektocht naar een kostuum voor de aanstaande.
Ben ondertussen nog op zoek naar schoenen + juwelen voor mezelf.
Binnenkort leg ik ook nog de bloemist vast voor boeket + corsage.
Ook de menu moeten we nog kiezen de komende weken.
We weten nog niet of een videograaf gaan nemen.
En de huwelijksreis zal voor volgend jaar zijn, dus nog tijd genoeg ;-)
En hoever sta jij??

Groetjes en nog veel voorbereidingsplezier!
xxx

Welke drukkers zijn er minder duur?

Vanessa
5-9-2009
 Meld misbruik4-3-2009 18:04:32

Hey, wij trouwen op 5 september. ;-) Als ik zo hoor wat jullie al geregeld hebben ben ik zeker dat ik op schema zit. :-)

grtjes

Gwendolyn
4-9-2009
 Meld misbruik4-3-2009 20:13:45

Hey Katrien en Vanessa,

Wij hebben tot nu toe geregeld:
feestzaal, dj, fotograaf, videograaf, kapper, trouwkleed, kostuum, vervoer.
De uitnodigingen zijn bij ons ook in de maak! Zelf ben ik ook nog op zoek naar juwelen, schoenen heb ik al. ook moet ik nog geschikte lingerie vinden!
De menu weten we ook al: een bbq! is gemakkelijk! :-)
Hoe ziet jullie dagplanning eruit??
Groetjes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info