TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Carolien
4-4-2009
|
2-3-2009 22:47:01
Hallo,
Mijn toekomstig ventje, speelt zelf in een band: The Retrozes Band. Op deze website kan je er iets van terug vinden: http://www.de-ton.be/the_retrozes_band.htm
Ik vind ze in ieder geval heel goed!
Groetjes Carolien
|
|
sarah
17-5-2008
|
3-3-2009 7:08:28
wij hadden 2 jazzbands op ons huwelijk
1) dixieband: almost swinging jazz (ofzoiets)
2) www.jazzlounge.nl dejavu jazzband. Deze zijn echt heeeeeel goed, heel professioneel we hadden zangeres zosja bijgevraagd. Echt top! Wel prijzig. Maar echt het wel waard. Mijn man zijn broers en hij zijn allemaal muzikanten in bands. En ze waren het allemaal eens dat de band echt goed was
succes
|
|
Annelies
17-4-2009
|
3-3-2009 15:25:53
Jazzyfiel. Super groepje! Heb ze al bezig gehoord en ik ben heel specifiek ik het soort jazz dat ik graag hoor. Deze mannen zijn echt wel leuk voor een trouwfeest of zo :) www.Jazzyfiel.be
|
|
Tom
|
4-3-2009 0:15:40
Dag Julie
Het bandje waarnaar hieronder wordt verwezen, heet "The Almost Swinging Jazz Band". Je kunt een presentatie van deze band bekijken, door de volledige naam in te geven in YouTube.
Contacteer me gerust voor meer info!
Hartelijke groeten, Tom Vanleeuwen 0485 / 68 12 85 tomvanleeuwen@hotmail.com www.almostswinging.tk
|
|
Kris
|
14-3-2009 14:30:18
Beste Julie,
Wij verzorgen (live) muziek voor zowel een huwelijksviering, receptie, diner als avondfeest. (Muziekplanner) Wij hebben meerdere jazzbandjes in de aanbieding, dus er is voor elk wat wils. Wil u liever een jazztrio, of enkel jazzpiano met jazz-zang, of een big band, àlles kan. Wij zoeken samen met jou naar de ideale bezetting voor uw huwelijk. Wij werken enkel met professionele muzikanten, dus de kwaliteit is gegarandeerd.
Contacteer ons gerust als u meer informatie wenst.
Met vriendelijke groeten,
Kris
www.art-times.be info@art-times.be
|
|
Steven
|
16-5-2009 22:49:56
Beste Julie,
natuurlijk prijs ik m'n eigen band aan. :-)
www.jazzyfiel.be
Succes met de trouw!
Groetjes
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|