Terug naar overzicht
Ik zit met hetzelfde probleem!groetjes,Joke
Wij hebben voor onze ouders een kalender voor het volgend jaar laten maken met foto's van ons, van hun of hun favoriete plekjes.
hey,voor de mama's ben ik bezig met een fotoalbum in elkaar te steken, van toen we klein waren tot nu, met daarbij de nodige grappige teksten. Voor de papa's dachten wij eerst aan een bongobon maar ik vind er mijn goesting niet tussen. Dus denk ik mss eens naar een winkel gaan en een lekker fles wijntje ofzo te kopen. Ik ben nog in de twijfelgroetjesEviwww.everyoneweb.com/4juli2009
Bedankt voor jullie berichten. Een kalender kan ik niet doen, mijn zus heeft dit vorige jaar gedaan. En een fles wijn: ja, mijn schoonvader heeft enorm veel wijn en hele goede wijn. Om dan af te komen met een fles die maar tussen de twee is, is ook niet echt dat hé.Nog ideëen: laat ze maar komen!!
Wat ik zelf altijd graag krijg :-) , is een kadobon van mijn favoriete restaurant. Vind ik altijd zalig om te krijgen. Iedereen wel denk ik, niet? Je es lekker culinair laten verwennen zonder te hoeven betalen ;-)(Bongo is minder persoonlijk)Je zal ongetwijfeld hun favoriete adresjes wel kennen zeker?Succes!
Hey bedankt Inge. Dit vinsd ik nu eens een ideaal cadeau!