Terug naar overzicht
Bij mijn weten is het niet zo simpel om die bloemen te drogen. Met vriesdrogen zal het misschien wel kunnen maar dat moet je eens informeren. 't Nadeel is dat dat heel duur is (en je moet er ook wel van houden...ze zetten dat dan meestal in zo'n "stolp" als een mariabeeldje...) Enfin, onze bloemiste zei dat drogen (zelfs vriesdrogen) maar tijdelijk een mooi resultaat geeft en dat je beter een hele mooie foto kon maken van je boeketje...volgens haar verloren geld, maar bon, je kan altijd eens informeren natuurlijk!GRoetjes,Amaryllis07-08-09
Hey,Ikzelf heb ook een bruidsboeket van aronskelken maar ik heb gekozen om kunstbloemen te nemen, deze blijven dan zeker mooi. Je kan de bloemen niet onderscheiden van echte.groetjesNella
Amarylis,Je hebt gelijk...Zo'n stolp vind ik maar niets...Mooie foto van laten nemen lijkt me idd nog de beste en goedkoopste oplossing!Bedankt.Tessa
Nella,Mss adres of foto van deze bloemen?Ookal aan gedacht maar ik dacht dat deze nogal plastikerig zouden overkomen??Alvast bedankt.
Heb niet onmiddellijk een foto. De bloemen zijn van een soort schuim en voelen helemaal niet plastiekerig aan maar wel zacht. Heb mijn bloemen gewoon in een decoratiewinkel gehaald :-)) Ze zijn van het merk SIA en kosten €5.9 per stuk. Ben ook naar een bloemenzaak geweest waar ze enkel kustbloemen maken maar vond ze minder mooi. Zal vanavond anders een foto nemen van een bloem en doorsturen (zit op mijn werk :-s)Mag ik anders je mailadres eens?groetjesNella
Nella,Juist, bij SIA kan ik eens gaan kijken.Mijn gegevens: Tessger11@gmail.ComAlvast bedankt.Gr.Tessa*hier ook een 'hard' werkende bruid momenteel :-)
Zou je de foto ok naar mij kunnen sturen, ik zou ook een boeket van aronskelk willengwendolyn100@hotmail.comgroetjes!
Iedereen,Net op de site van SIA even gaan kijken.Zo als ik het daar zie, zou het er perfect voor kunnen gebruikt worden.Gouden tip Nella, bedankt.Gr.Tessa
hey,ik heb mij laten vertellen door een vriendin die een bloemenwinkel heeft dat als je bloemen laat vriesdrogen dat je nooit je volledig boeket terug krijgt en ook regelmatig met andere bloemen.ik vind dit een kostelijke grap om het boeket te laten drogen omdat je nooit je boeket terug krijgt.het boeket word ook volledig uit elkaar gehaald en terug in elkaar gestoken.ik vind dit oplichting maar ja.ik ga van mijn boeket een foto late maken en dan mooi in kaderen en dan zo ophangen.veel goedkoper en eerlijk.groetjes an