Nu Online
Momenteel zijn er 432 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

prijs uitnodigingen ??

3-3-2009 8:30:02
Dag medebruidjes en bruidegommen,

Ik heb een klein en mss onbeleefd vraagje : hoeveel spenderen jullie per uitnodiging ?
Ik heb er prachtige gezien en ze kosten +/- € 4 per uitnodiging.
Nu vroeg ik mij af of dat de "gewone" prijs is of naar de duurdere kant...

Groetjes
Sofie

Sofie
19-9-2009
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 335

vanessa
17-7-2009
 Meld misbruik4-3-2009 19:05:25

hallo

wij hebben net onze uitnodigingen besteld via vistaprint. heel veel keuze en tekst zet je op naar keuze en lettertype vorm ect
prijs varieerd ts 5euro voor 10 tot 12 euro of meer voor 10 stuks
dat kies je dan zelf
de uitnodigingen kunnen in mat of glanzend of zelf met linnen gemaakt worden, meestal krijg je er de enveloppen gratis bij (was bij ons toch het geval)
hopelijk ben je al iets wijzer
groetjes

Liesbeth
30-5-2009
 Meld misbruik6-3-2009 11:52:06

Ik heb mijn uitnodigingen zelf ontworpen en laten drukken, de prijs voor 100 uitnodigingen (2 soorten - het volledige avondfeest en enkel voor het dansfeest) was 105 € en de prijs voor een enveloppe 0,19 €/env.

Groetjes
Lies

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...