TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Tessa
10-10-2009
|
3-3-2009 11:46:31
Hey,
Ik persoonlijk vind dat je best zonder stola of jasje kan verschijnen in de kerk als bruid. Ik heb ook blote schouders en rug. Ik ben opzoek naar een jasje maar dat is voor als we op reis vertrekken om dan aan te trekken. Wij trouwen 10.10.2009 maar ik denk dat je door de spanning niet echt de koude zal voelen... :-)
Proficiat met jullie huwelijk.
Gr. Tessa
|
|
Liese
9-5-2009
|
3-3-2009 11:48:51
Hoi Vanessa,
wij trouwen op 9 mei en ik heb ook een bustier-trouwkleed. Ik hoop ook op een warme dag, maar in een kerk kan het al eens koud zijn en ik ben echt iemand die het snel koud heeft. Ik ga dus zeker een stola voorzien, ook omdat ik het ergens toch niet echt netjes vind om met blote schouders en rug in een kerk te zitten (maar dat is persoonlijk natuurlijk).
Groetjes en succes ermee!
Liese 09/05/2009 jurgenenliese.bruiloftsite.nl
|
|
Ann
18-7-2009
|
3-3-2009 12:02:09
Hey Vanessa,
Wij trouwen op 9 mei 2009 en ik heb ook geen stola ed . Ik reken die dag maar op goed weer, ikzelf heb geen bustierkleed, wel een kleed rond mijn nek, en toch wel blote schouders en uitgesneden rug. Ik denk dat je door al de zenuwen al niet echt koud zal hebben !
Groetjes Ann
|
|
Ann
18-7-2009
|
3-3-2009 12:02:10
Hey Vanessa,
Wij trouwen op 9 mei 2009 en ik heb ook geen stola ed . Ik reken die dag maar op goed weer, ikzelf heb geen bustierkleed, wel een kleed rond mijn nek, en toch wel blote schouders en uitgesneden rug. Ik denk dat je door al de zenuwen al niet echt koud zal hebben !
Groetjes Ann
|
|
Ann
18-7-2009
|
3-3-2009 12:02:12
Hey Vanessa,
Groetjes Ann
|
|
veronique
13-9-2008
|
3-3-2009 13:33:36
Onze pastoor wil geen blote schouders zien...
|
|
heidi
|
3-3-2009 13:54:29
ik ga een stola dragen, niet zozeer voor de koude maar voor mijn tatoeages, deze wil ik niet in de kerk laten zien uit respect. ik had eerst een sjaal maar een stola paste beter bij mijn kleed, gewoon doen wat je zelf mooi vind, ik trouw op 16 Mei en hoop tegen dan op beter weer.
|
|
Karen
4-7-2009
|
3-3-2009 14:02:04
voor zulke zaken alleen al ben ik blij dat ik voor een vrijzinnig huwelijk gekozen heb,moet je daar allemaal geen rekening mee houden.Ik vind dat een beetje zonde dat je een mooi kleed moet bedekken.. Ikzelf heb ook een tatoo op mijn schouder,dat is een deel van mezelf dus zeker iets dat ik op mijn dag ook niet bewust ga verstoppen.Vind dat wat kortzichtig van de pastoor..dat ze blij zijn dat er nog mensen in de kerk willen trouwen,we zijn toch 2009 è.
|
|
Vera
22-8-2009
|
3-3-2009 14:23:39
Wij trouwen op 22 augustus en ik ga ook geen stola voorzien. Ik heb er eentje gepast samen met mijn kleed, maar het staat me totaal niet. Een vriendin van me had ook een strapless trouwkleed en is ook zo de kerk binnengestapt dus ik ben er vrij zeker van dat het kan!
|
|
Ann
21-2-2009
|
3-3-2009 14:27:08
Ik vind dat Karen volledig gelijk heeft! Waarom zou je je schouders moeten bedekken in de kerk? Het is toch geen begrafenis he. En als de mij gegeven informatie tijdens de godsdienstles klopt, heeft god de mensen toch naakt (zelfs met blote schouders) geschapen he... :)
Groetjes, Ann (sinds 10 dagen mevrouw :D)
|
|
Annelies
17-4-2009
|
3-3-2009 15:10:32
Ik zou zeggen: pols eens bij je pastoor. Er zijn er die dat niet erg vinden, maar sommige eisen dat je toch "iets" hebt om je schouders/rug te bedekken...
|
|
vanessa
23-5-2009
|
4-3-2009 9:24:55
onze pastoor zou hier niets van zeggen, hij is goed mee met de tijd, kzal vrijdag als ik m'n eerste pas van m'n kleedje heb eens kijken wat ze hebben die hiervoor kan dienen, als er iets tussenzit wat ik echt mooi vind dan koop ik het misschien toch, maar als ik niet 100% overtuigd ben dan ga ik gewoon niets aandoen ... als ik iets voorzien heb, ben ik nog niet verplicht het te dragen, maar moest het die dag toch minder warm of goed weer zijn, dan heb ik toch iets ...
bedankt voor jullie reacties! groetjes vanessa
|
|
Rebecca
27-6-2009
|
4-3-2009 9:26:55
Hoi,
Blijkbaar veel verschil... Een vriendin die twee weken geleden trouwde stond in de kou met een bustier, zonder meer. Ik zal ook bustier dragen, zonder meer, maar trouw eind juni. Ik kies daar ook voor, want zie dat liever niet, zeker in juni, maar das eigen smaak. Maar als pastoor het wil... dan heb je niet veel keuze zeker? De onze maakt daar geen probleem van.
Groetjes en succes!
Rebecca 27/06/09
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|