TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
An
24-9-2005
|
10-8-2005 15:24:56
Hallo,
Wij trouwen 24 september en zijn nig volop bezig met de uitnodigingen rond te brengen. Dus van rust is weinig sprake bij ons. Maar eens ze allemaal de deur uit zijn, hebben we ook even wat minder drukte op de planning. We hebben nog een paar danslessen te volgen, ik ga de teksten voor de lezers nog bezorgen, de snoepjes maken en bezorgen bij de ceremoniemeester, de misboekjes aan een nichtje en neefje geven die ze gaan uitdelen aan de kerk. Eigenlijk allemaal kleine dingen, maar onze familie woont echt ver, dus altijd veel "transporttijd". Dit weekend gaan we de bruidskindjes aankleden, nieuwe collectie is pas binnen. Ik weet echt nog wel wat te doen de komende weken. Nog 45 dagen "stressen", maar dan een zalige huwelijksreis om te relaxen. Wij tellen echt wel af nu.
|
|
Valerie
3-9-2005
|
10-8-2005 17:51:35
Gaelle, wij trouwen binnen 24 dagen en ik heb ook absoluut geen stress. Alles op zijn tijd. Zo ga ik nu nog de huwelijksreis betalen en morgen dan nog een paar telefoontjes doen en dan vertrekken wij zaterdag nog op reis. Dus ik kan 9 dagen aan niets meer denken. Pas als we terugkomen, moet ik nog al de boodschappen doen, zaal versieren en klaarzetten, instructies maken voor de bediening. Maar alles op zijn tijd, dat is nog een ver-van-mijn-bed-show. Dag per dag. Je bent dus waarschijnlijk even rustig als ik.
groetjes valerie
|
|
Sophie
24-9-2005
|
10-8-2005 22:30:19
Hoi Gaelle,
Wij trouwen binnen 45 dagen. Ik blijf ook nog redelijk kalm...behalve vandaag dan omdat ik geen pareltjes kan vinden die bij de kleur van mijn juwelen + jurk passen. Zaterdag ga ik ook kijken voor bruidskledij voor de kindjes. Vandaag gans het stad afgelopen en iedereen zei met dat ik er pas kon vinden vanaf begin september. Ik ben uiteindelijk in de A-mode binnengestapt en daar is de ganse collectie van Mexx & Esprit al binnen. K heb al een paar dingen gezien die me aanstaan dus zaterdag gaan we er naartoe. Ik moet nog steeds beginnen aan het misboekje, kijken voor huwelijkssuite, naar feestzaal voor bespreking, naar bloemist, fotograaf en dj, kijken voor cadeau van ouders, kijken voor tafelschikking (na bevestigingen dus), kijken voor huwelijkskaars, om kostuumm van mijn ventje, enz...
Dus: nog héél wat te doen maar ik blijf super kalm
Groetjes, Sophie
|
|
Vanessa
9-9-2005
|
11-8-2005 23:46:00
Hey
Wij trouwen binnen 28 dagen (09/09/05) je hoeft je niet schuldig te voelen dat alles zo rustig gaat, 't is bij ons ook zo.
Bij ons zijn de uitnodigingen allemaal de deur uit, hebben al een heleboel bevestigingen gehad.
waar we nu vooral mee bezig zijn: is het misboekje en de menukaarten. 'k wil geen gewoon misboekje, het moet iets moois zijn, idem voor de menukaarten. dus daar kruipt enorm veel tijd en werk in, vooral omdat we alles zelf doen.
Tja, de bedankjes. onze uitnodiging was een CD doosje, het boekje was de uitnodiging met foto's van ons. op de plaats waar de CD komt hebben wen een voorlopige klever gehangen met de tekst: wordt vervolgd... we gaan 3 maanden na onze trouw (we werken met een cameraploeg) onze bedankjes opsturen: en dat wordt een DVD met een kleine reportage van onze dag. Alles komt wel mooi verpakt met een mooie foto (zodat de mensen die geen DVD hebben toch ook iets hebben).
tja, dus de bedankingen komen wat later. maar voor de avond zelf zouden we misschien ook iets voorzien, maar we zijn er nog niet uit wat. hopelijk niet te veel prutswerk als ons misboekje en menu... ;o)
'k mag niet te veel verklappen want mijn lieve vriendin hier onder (Sophie) komt ook....
Groetjes
Vanessa
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|