TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
an
14-8-2009
|
3-3-2009 13:06:04
hey annelies, mijn stola koste 100euro. ik heb hem bij cermo in turnhout gekocht net zoals mij kleed. de stola's die ze daar hadden was allemaal rond de 100 euro.ik vind dat dit nog meevalt. veel succes
groetjes an
|
|
Isabelle
4-10-2008
|
3-3-2009 13:30:48
Mijn stola kostte ook 100 euro bij mia monta. Ook mijn kleed kwam van daar.
|
|
heidi
|
3-3-2009 13:51:31
mijn stola kost 35Oeuro; maar is wel eentje van kant bezet met blingbling, paste gewoon mooi bij mijn kleed, had eerst een sjaal maar vond dit te gewoon.
|
|
inge
27-6-2009
|
3-3-2009 14:52:38
Sorry, maar ik vind 100 euro nog veel geld. Toen mijn zus trouwde vroegen ze in de bruidswinkel voor de stola een belachelijke prijs. Ik weet niet meer hoeveel. Ze is toen naar de stoffenwinkel gegaan, en heeft er ééntje maten maken, heel mooi, in dezelfde kleur dan haar kleedje. Ze was 35 euro kwijt. Ik vrees dat er in de bruidswinkels enorm met spek geschoten wordt, ook qua schoenen en juwelen.
Nog veel succes met de voorbereidingen!
|
|
Annelies
17-4-2009
|
3-3-2009 15:17:20
Anne-Sophie Smartshopping, de afdeling in Brussel. Ze hebben een collectie stola's aan 40€, van wit over alle mogelijke kleuren tot zwart. Er zijn echt heel mooie bij! De andere afdelingen waar ik geweest ben was de keuze minder. Ik heb de mijne daar gekocht, en met de solden heb ik nog 50% korting gekregen op dat specifieke model.
Veel succes ermee!
|
|
Tamara
20-9-2008
|
3-3-2009 16:14:53
De mijne kost 50 euro en komt van waar ik mijn kleedje kocht La sposa in Roeselare.
|
|
Inge
14-7-2009
|
3-3-2009 17:37:53
Ik heb mijn kleedje gekocht in een winkel die uitverkocht dus had er geen stola bij. Ik was ook al een tijdje op zoek naar een donkerroze stola en vond er alleen voor 125 euro, wat ik ook veel geld vond. Nu heb ik in een stoffenwinkel een stuk organza gekocht in de perfecte kleur, voor 24 euro. Een vriendin gaat in de naailes de zoom naaien (want dat is niet zo simpel, kon dit dus niet zelf)
Groetjes, Inge (1/8/2009)
|
|
greet
21-3-2009
|
3-3-2009 18:37:39
Hoi hoi,
Ik zat met hetzelfde probleem als jij. Ik trouw over 3 weken en ik had dus ook een (bonte) stola nodig. Anders zou ik het veel veel te koud hebben.
Ben ook is gaan horen in de winkel en daar kost het inderdaad snel 350€. en dat is toch wel veel geld voor 1 dag eventjes aan te doen. Al een geluk dat mijn mama goed kan naaien. Wij zijn dus ook naar de stoffewinkel gereden en hebbe een stuk mooi nepbont gekocht en natuurlijk een stuk mooie en stevige organza voor de voering van men bondje. Voor nog geen 35€ heb ik nu een prachtige nepbonte stola die me lekker kan beschermen tegen de kou.
veel succes met je zoektocht
|
|
Nathalie
4-4-2009
|
4-3-2009 15:23:46
@ Greet : in welke stoffenwinkel vind je zo van die nepbont?? En waar?? ;-) Bedankt voor de gouden tip ! Grtjs Nathalie
|
|
Anny
|
9-3-2009 9:54:52
@ Nathalie Ik ben de mama van Greet. Je kan zo'n nepbont in bijna alle stoffenwinkels vinden. Wij hebben de onze gekocht bij Petersmodestoffen in Geel op de ring(naast Aldi.
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|