TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Ellen
23-5-2013
|
3-3-2009 19:00:36
Hoi Magali,
Ik denk dat er heel veel bruidjes zijn die hetzelfde gevoel hebben (gehad).. Ik ook dus. Maar ik ben er ondertussen gerust in dat het me beeldig zal staan. Je hebt het niet zomaar gekozen. het is even doorbijten maar het komt heus goed.. Ik heb mijn kleedje gekocht in oktober en moet nog wachten tot april.. Even doorbijten..
Groetjes
Ellen 23 mei 2009
|
|
heidi
|
3-3-2009 19:02:18
ik had die twijfels ook, had ik niet beter een jurk met wat kleur genomen, is het niet teveel sisi gehalte, enz... maar ik had afgelopen zondag mijn eerste pasbeurt, ik had mijn proefkapsel en make-up laten doen, en als ik mijn kleedje aantrok wist ik weer metteen waarom ik het gekozen had, iIK voel er me mooi en goed in, wat een ander ervan vind trek ik me niet aan, ik weet dat mijn ventje het ook prachtig zal vinden en dat is het voornaamste
|
|
Sara
12-9-2009
|
3-3-2009 22:09:13
Ik heb ook even twijfels gehad nadat ik mijn kleed gekocht had. Ik kijk gewoon niet meer naar foto's van trouwkleedjes. Je hebt het toch gekocht omdat het mooi stond bij je, en omdat je je er goed in voelde? Denk niet meer aan andere kleedjes, enkel aan het jouwe! Ik heb ook geen foto van mijn kleed, en daar heb ik wel spijt van, want op internet is het toch niet hetzelfde, ik vind het zelfs niet in mijn kleur, al is het de gewone witte-ivoorkleur. Bij je volgende pasbeurt zeker foto nemen dan kun je af en toe eens kijken en wegdromen...
veel succes nog www.saraenrodney.bruiloftsite.nl
|
|
Rebecca
27-6-2009
|
4-3-2009 7:49:39
Hey,
Ik zou er niet mee inzitten... Want uiteindelijk is een kleedje op foto toch helemaal anders dan als je het aanhebt. Je kan iets prachtig vinden op foto, maar er bv helemaal niet mee staan. Ik heb zo bv ook getwijfeld tussen mijn gekozen kleedje en een ander. Dat ander stond ik heel slank mee en prachtig, maar als je het op foto ziet is het zelf raar en extreem gewoontjes. Als je na het 3de kleedje al gekozen hebt moet het zijn dat je iets had van: dat is het... En dat het geen bustier is, das helemaal niet raar, want niet iedereen staat daar goed mee en je moet je inderdaad ook gemakkelijk voelen, want er komt al genoeg stress op andere vlakken :-). Leuk dan te weten dat je op je gemak zal zijn. Ik vind een halter echt heel mooi, maar ik ben daar bv niet mooi mee omdat ik brede schouders heb. Een kleedje dat bij jouw model past is uniek en je hebt gelijk dat je dan daarvoor hebt gekozen! Tzal effe tandenbijten worden tot je eerste pas, maar ik zou me er niet in opjagen! Een mens moet een keuze maken hé in het hele gamma... :-). Groetjes en succes!
Rebecca 27/06/09
|
|
Anja
7-8-2009
|
4-3-2009 9:06:33
Hoi Magali, Ik heb zoals jij ook na 3 kleedjes passen gekozen voor mijn kleedje. Toen ik het aan had en ik keek naar mezelf vond ik heb echt mooi,mijn schoonzus die erbij was vond het ook prachtig. Dus heb ik de knoop doorgehakt en die besteld. De dagen die daarop volgde begon mijn verloofde te vissen, hoe ziet het eruit, welke kleur enz.... en hij begon te zeggen wat hij niet zo graag ziet.En dat had hij zeker niet mogen doen want ik heb een week aan de stuk geweend omdat ik er van overtuigd was dat hij het niet graag gaat zien.Mijn schoonzus had bij het passen 2 foto's genomen maar ik vind de foto's niet zo mooi dan het kleedje in het echt was, en met verloop van tijd ben ik precies vergeten hoe mooi het wel was. Soms denk ik, had ik niet beter naar meerdere winkels gegaan om te passen? maar dat is nu niet zo, ik heb gekozen, ik vond het een prachtig kleed en nu hopen dat de andere het ook vinden. Maar ik zal moeten wachten tot 07-08-09. Groetjes
|
|
Annelies
17-4-2009
|
4-3-2009 9:39:35
Hallo Magali,
Ik had gelukkig al op voorhand met mijn verloofde gesproken over wat hij mooi vindt en wat niet. Ik heb op een gegeven moment ook serieus getwijfeld, en heb dan ook de fout gemaakt om toch nog op internet af en toe een site te bezoeken, omdat ik ook geen foto had genomen wilde ik een foto van de jurk terugvinden op internet. Geen goed idee dus. Plus het model op de officiële foto is zo mager (echt vel over been) en ik stond volledig anders met die jurk (maar mijn moeder helpt me om steeds weer te zeggen "die jurk stond jou beter dan het model op de foto!"). Als je zeker wist dat dàt je jurk was, dan hoef je niet te twijfelen! Gewoon uitkijken naar je pas! En als je het echt niet meer kunt houden, bel eens naar de winkel of je het nog eens kunt passen en een foto nemen om jezelf gerust te stellen? Ik moet nog 3 weken wachten voor mijn eerste pas, maar het was al besteld in november... Groetjes!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|