Nu Online
Momenteel zijn er 679 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tafels

4-3-2009 9:00:47
hallo iedereen kan er mij iemand helpen met wat voorbeelden om de mensen naar hun tafels te brengen ik wil niet werken met gewone naamkaartjes

heidi
30-5-2009
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 868

vanessa
23-5-2009
 Meld misbruik4-3-2009 9:06:11

bij ons staat iemand aan de ingang, de mensen moeten dan hun naam zeggen, en dan kijkt men op een door ons gemaakte, alfabetische namenlijst, waarnaast dan vermeld staat aan welke tafel die persoon zit, dan geven ze die persoon een kaartje(formaat visitekaartje) met de tafelnaam op, dan weten ze aan welke tafel ze horen te zitten,
en dan wordt tafel per tafel afgeropen om naar binnen te gaan

Eef
4-7-2009
 Meld misbruik4-3-2009 10:46:48

Hey,

Wij werken met een ceremoniemeester. Hij roept na de receptie de namen af per tafel. De mensen gaan dan binnen op de 'bongo song' van Safri duo (ja ik weet het, maar dit is een ideetje van mn vriend en de feestzaal :-D)
Maar ook als je dus niet met een ceremoniemeester werkt, kan je dit wel laten afroepen door iemand van de feestzaal hoor.
Veel succes,
Eef

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...