Terug naar overzicht
wij hebben een maand geleden ook een upperdare gedaan voor de vrijgezelle van ons schoonzus; die is 21/2 getrouwd; en die avond was super; bij ons waren er wel voorwaardes aan; minstens 8 personen ; er moest gekocht worden; kwamen we niet aan een bedrag van 250€ moest er 50€ extra bijbetaald worden (daar dat eigelijk niet helemaal duidelijk was; of we die 50€ alleen moesten betalen als we niets gekocht hadden en of als we niet aan ons bedrag van 250€ kwamen ook (50€ is voor vervoerskosten dan) moesten bijbetalen) wij hebben ons kostelijk geamuseerd;die vrouw had zelfs potjes bij die we mochten uitproberen was best wel grappig zicht; hadden dit dan op de wc gezet en telkens iemand van de wc kwam waren de gezichtsuitdrukkingen hilaris. groetjes en geniet ervanmieke 07/08/09
Ik zou me geen zorgen maken over wat mensen nu raar gaan vinden. Dat deed je in je vorige berichtje ook al.Er gaan ALIJD mensen commentaar hebben op wat je doet.Als jij het gezellig zou vinden om er tantes en mama's bij te halen, dan moet je dat doen. Tuurlijk moet het 'jongere' gezelschap dit liefst ook aangenaam vinden, dus met hun moet je inderdaad wel een beetje rekening houden.Ook heb ik de indruk dat je er teveel volk bij wil betrekken. Al doe je het met z'n twee'tjes of met twintig. Het doel van de avond/dag is dat het leuk en gezellig is.Verder een opmerking:Ik zou niet naar een upperdare gaan als daar een tante of mama van iemand was!!! Ok, iedereen heeft seks en vind fantasietjes wel leuk, maar ik wil dat niet met iedereen zomaar bespreken.Dus bij zo'n activiteit zou ik de 'oudere' niet uitnodigen.
ik nodig uit:- vriendinnen- mn nichten- de vrouwen van mn neven- schoonzusIn totaal zijn we met 22 man, is veel, maar tja hoe meer zielen hoe meer vreugd. :-)
Het hangt veel van het volk af hoe 'beschaafd' een upperdare blijft! Ik heb er eens een vrij saaie meegemaakt met een tiental mensen van gelijke leeftijd en een hele toffe met tantes! Persoonlijk zou ik er mijn ma en schoonma liever niet bijhebben, maar anderzijds... zo'n avondje kan mss een closere band scheppen? Uiteindelijk weet er niemand buiten wie er was, wat er gezegd geweest is.Kijk vooral of de mensen die je wil vragen er voor zouden openstaan. Als er bijzitten die er als de dood voor zijn om iets persoonlijks te vertellen dan kan de sfeer mss wel wat gedempt zijn maar met allemaal losse down-to-earth mensen wordt het zeker lachen! Veel plezier!