Terug naar overzicht
Dag Debby,Wij geven ons feest daar maar wel 3 maanden na jullie. Ik ben ook wel benieuwd naar de andere reacties op je vraag. In elk geval, je mag achteraf altijd je ervaringen posten, zal ze met plezier doornemen. Groetjes
Hey Debby,Wij geven ons feest ook in Domein Martinus op 30 mei '09. Als je wil, kan je op voorhand je menu al eens gaan proeven maar wij hebben ervoor gekozen dat niet te doen. Dan blijft het een verrassing hé. De getuige van mijn toekomstige man is er vorige zomer nog op een huwelijksfeest geweest en die was vol lof over het eten, de bediening, de locatie, alles eigenlijk. Dus we vertrouwen erop dat het allemaal wel in orde komt.Groetjes,Krista
Wij zijn in Domein Martinus getrouwd op 19.09.2008 en waren echt over alles in de wolken...Superbediening, zeeeeeeeerrrrr lekker eten en als toemaatje hadden we zelfs schitterend weer verkregen ;-)Wij zijn inderdaad op voorhand gaan proeven van zowel het eten als de wijnen, met een leuke terugrit als gevolg!!
Klopt het dat het champagne ontbijt voor de mensen die er blijven slapen, geen champagne ontbijt is...iemand die ik ken die er vorig jaar ook getrouwd is, die zei dat ze geen champagne hebben gezien 's morgens!Alé ik weet niet of dat je dat wil drinken zo 's morgens hé haha ;-)groetjes,Debby8-8-2009