Nu Online
Momenteel zijn er 296 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

hulp en tips uitnodiging

4-3-2009 10:17:17
hallo,

wij zouden zelf onze kaartjes maken, maar hoe kan je dit dan afdrukken dat het aan beide kanten bedrukt zou zijn?

ideetjes en tips meer dan welkom!

danitsja

Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 606

Bart

Meld misbruik4-3-2009 10:24:21

Hoi Danitsja,
Maak je je kaartjes zelf in bv. Photoshop of Illustrator ?
Als je je voorkant en achterkant gemaakt hebt, kan de drukker dit makkelijk instellen of wil je je kaartjes ook zelf drukken ? Let er wel op dat je resolutie groot genoeg is als je het bv. in Photoshop maakt. Moest er iets niet duidelijk zijn ofzo, dan laat je het maar weten. Groetjes, Bart (www.motionpictures.be )

danitsja

Meld misbruik4-3-2009 10:31:39

ik zou alles zelf doen dus ook het drukken.
dit zou ik dan zo willen dat het een vierkant kaartje word.maar het is moeilijk te drukken en dan te^plooien zodat alles op de juiste plaats komt

Eef
4-7-2009
 Meld misbruik4-3-2009 10:41:39

Hallo,

Ik maak mn kaartjes ook zelf, maar ik heb ervoor gekozen om de tekst op een apart papier af te drukken en het met een mooi kadertje aan de binnenkant van mn uitnodiging te kleven. Zo hoef ik me geen zorgen te maken om de juiste papiermaat in de printer, drukken aan beide zijden, ...
Als je wil ik wil je wel een fotootje doorsturen van mn kaartje hoor, dan heb je mss een ideetje hé.

Groetjes,
En veel succes nog hé ;-)
Eef

danitsja

Meld misbruik4-3-2009 10:43:02

dat mag!!!
ik wou de tekst ook op een doorzichtig papiertje drukken, maar binnenin wou ik ook een foto

Eef
4-7-2009
 Meld misbruik4-3-2009 10:49:00

Danitsja, heb je msn? Ik zal je anders alvast mijn e-mail adres geven ...
eefmerckx@hotmail.com

Bruid
13-3-2009
 Meld misbruik4-3-2009 11:33:11

alles zelf afdrukken , ook met foto's.
Ik denk dat dit een dure grap gaat worden als je alles mooi wilt hebben.
Hangt er natuurlijk ook vanaf hoeveel uitnodigingen jullie nodig hebben, maar volgens mij is het voordeliger om dit bij een drukker te laten doen.

Ine
17-4-2009
 Meld misbruik4-3-2009 13:06:50

Ik heb gewoon alles in word gemaakt (een A4 blad en daar drie exemplaren op dan achteraf snijden)
een blad met de voorkant (met fotos) en een met de achterkant (tekst)
ik ben dan naar een drukker/fotokopiecentrum geweest daar papier gekozen en die hebben dat dan gewoon recto verso afgedrukt op hun beste fotokopiemachine
en het resultaat was heel mooi en eigenlijk ook niet duur (140 euro voor 130 uitnodigingen en enveloppen)

Veel succes,

Ine

Eef
4-7-2009
 Meld misbruik4-3-2009 13:07:02

Er hangt idd veel af van het aantal mensen dat jullie uitnodigen op de trouw. Ik ben naar prijzen gaan informeren bij verschillende drukkerijen en meestal vallen de prijzen per kaartje idd heeeeeeel goed mee hoor, maar je betaald natuurlijk ook steeds opstartkosten, en als je bvb maar 30 kaartjes nodig hebt, is dit dus wel veel duurder hé.
Ik heb mn papierwaren bij AVA gehaald en ik zat aan al mn materiaal aan €78 euro ... tel hierbij dus hoogstens 1 inktpatroon voor je printer (wat trouwens nooit weggesmeten is) en dan komt het wel vrij voordelig uit hé. Ik zat bij AVA voor ze te laten maken aan ongeveer €186 euro (kosten incl.) voor een 30-tal kaartjes, nu dus nog niet de helft hé. Ok, je steekt er dan zelf wel veel tijd en werk in, maar dat is toch ook leuk ook?

Eef

Nele
30-7-2009
 Meld misbruik4-3-2009 16:39:45

hallo,

kijk ook even op vistaprint.be, daar zijn toffe en heel betaalbare ideeën!

Nele

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...