Nu Online
Momenteel zijn er 427 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwringen by Mark Bos Trouwringen

4-3-2009 11:52:43
Wij gaan in sept 2008 zijn wij getrouwd en hebben hebben onze ringen gekocht bij Mark Bos Trouwringen in Nederland. Graag willen wij onze ervaring met jullie delen die nog aan het twijfelen zijn. Wij hebben met Mark Bos onze eigen ringen ontworpen en kregen deze eerst doormiddel van een prachtige 3d tekening. Na 8 weken waren onze ringen klaar en hebben wij deze opgehaald. Ook hebben wij die dag een heerlijke lunch gehad van Mark.
Echt heel erg blij dat we daar de ringen vandaan hebben.

Succes!

Francis
5-9-2009
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 794

inge
27-6-2009
 Meld misbruik4-3-2009 13:45:28

En de prijs Francis? Wil je me die meedelen? Wij zijn al een tijdje op zoek naar trouwringen, maar ik val soms achterover van de prijzen.
Groetjes

Francis
5-9-2009
 Meld misbruik5-3-2009 8:34:23

Hoi Inge,

De prijs van de ringen kun je op hun site vinden. www.markbostrouwringen.nl Maar ons budget was ook niet al te hoog en Mark heeft het ontwerp daar zo op aangepast. Zo hebben we evengoed onze ringen binnen ons budget.

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...