Nu Online
Momenteel zijn er 662 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tafels

4-3-2009 12:13:41
hallo heb daarnet een vraagje op de site gezet maar ik denk dat jullie het niet echt begrijpen ik wil zeggen dus de mensen naar hun tafel brengen niet laten afroepen maar werken met spullen zoals een thema rond ... of andere dingen hebben jullie nog meer ideeen

heidi
30-5-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 818

Eef
4-7-2009
 Meld misbruik4-3-2009 13:00:56

Ok, ietsje creatiever dus hé :-)
Wat dacht je van iedereen een envelopje te geven bij het binnenkomen. In dit envelopje zit een puzzelstukje ... Voordat er naar de zaal of de tafels wordt gegaan, moet iedereen dus op zoek gaan naar de rest van zn puzzel. Maw voor elke tafel heb je dus een andere puzzel nodig hé. De mensen die elkaar gevonden hebben, maken hun puzzel volledig. De puzzel kan bvb een afbeelding zijn van iets dat je dan op die betreffende tafel zet hé. Bvb. een badeendje, een soort bloem, ...
De groepjes die volledig zijn, kunnen dus naar hun tafel op zoek gaan hé ...

Eef

Ibele
3-7-2009
 Meld misbruik4-3-2009 13:15:21

Ik vroeg me nog iets af. Als het thema op tafel wordt weergegeven met een prent/foto: hoe plaats je dat dan op tafel zodat het voor iedereen zichtbaar is en het mooi oogt? In fotohouder met afbeelding aan beide kanten, prent in panorama in cirkelvorm...?

Eef
4-7-2009
 Meld misbruik4-3-2009 13:24:28

Ibele,

Of mss een zelfde plantenstukje op elke tafel voorzien, maar dan in elk stukje een voorwerp van het thema laten verwerken hé. Zo oogt het idd ook nog een beetje mooi zonder al te hard op te vallen hé.

Cindy

Meld misbruik17-3-2009 20:51:28

wat ook gaat... vb... je hebt het thema kunstenaars... en op elke tafel de menükaartjes(met een kunstbeeld) en de kleuren van die betreffende kunstenaar staan... dan kan je reeds op de uitnodiging vermelden wie bij welk thema gaat. Aan de ingang van de feestzaal kan je dan een bord laten opstellen waar dus een plattegrond, alsook de benamingen opstaan...
Nog vragen?
Cindy Notredame
www.dreamdayevents.be

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...