Terug naar overzicht
Hey zenuwachtige verloofde, ;-)Ik zou het persoonlijk een beetje plezieriger omschrijven, bvb ...Sprankelende liefdesbubbels met hapjes om van te watertanden ~Een soepje van zonnige tomaatjes ~Een overheerlijk buffet met oa.(en dan je opsomming van gerechten)afgewerkt met groentjes uit de wok of bloemkool met kaassaus~ Smullerijen voor de lekkerbekken~En tot slot een prachtig huwelijksgebak ...Eef~
heb het niet gecheckt op spellingsfoutenmaar het ziet er wel heeeeeeeel lekker uit
In plaats van 'receptie' kan je ook aperitief (al dan niet met hapjes) noteren.Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
ik zou het eerder simpel houden in plaats van alles op te sommen;aperitief met hapjes *garnaalcocktail *tomatenroomsoep met balletjes *warm buffet *dessertenbuffet met pronkstukdit hebben wij ook zo aangepakt, ik vind het anders nogal druk, maar zoals zo vaak, elk zijn mening he16 Mei 2009
alvast bedankt voor de vele reacties, er zijn nuttige dingen bij. Nu moet ik gaan kiezen hoe ik het wil en dan zaterdag naar de drukker.