Terug naar overzicht
Welke regio zoek je?Naar welke kleur(en) van schoenen ben je op zoek?Ik zou gewoon de reguliere schoenwinkels en ketens in je buurt aflopen...Geen idee of de volledige lente/zomercollectie al binnen is. Indien niet, nog een paar weekjes wachten.
hey Ik heb net mijn bruidsschoenen gekocht.Ik heb ze bij torfs gekocht voor door de dag witte met een hakje en dan voor savonds witte ballerinakes van esprit deze koste nog geen 50 euro en kan je achteraf nog dragen.Hopelijk ben je er wat mee Nog veel geluk met de voorbereidingen
Hey,Ik heb ook gewoon naar witte schoenen gaan kijken in de winkels hoor, ze moeten tenslotte goed zitten en idd liefst nadien nog draagbaar zijn hé. Wat ben je nu met een paar hele dure schoenen die je achteraf toch nooit meer draagt ... nu ja, ieder zn eigen keuzes natuurlijk hé :-)Bij Torfs stonden idd meerdere mooie paren witte schoenen, zowel met hak als zonder hakje. Het zijn binnenkort weer communiefeesten hé, dus overal duiken nu al wel witte schoenen op. Ikzelf heb een paar gekocht van Esprit, maar dan wel met een hoge hak, maar ze zaten echt geweldig en kosten slechts €59.Succes bij je zoektocht hé,Eef
Ik ga ook bij de "gewone" schoenwinkels kijken. Ik heb gisteren een paar schoenen gekocht, maar weet nog niet of ik ze zal houden. Gelukkig kan ik ze - indien nodig - binnen de twee weken terugbrengen.Misschien kan je op zoek gaan naar een witte ballerina?
halloik heb ook mijn bruidschoenen al gekocht en net als jij kan ik ook geen hoge schoen aan door problemen met mijn voetenik heb ze gekocht bij torfs, wit met een klein hieltje van het merk espritzitten heel comfortabel en niet duurde mensen zijn ook heel behulpzaam daarzeker een aanrader om eens te gaan kijkengroetjes
hey, ik heb er gevonden in eram, een winkel in rijsel (frankrijk) voor 39,90 euro. eens kijken op hun site, www.eram.fr .succes04/07/09, evelien