Nu Online
Momenteel zijn er 620 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Betaalbare bruidsschoenen gezocht!

4-3-2009 13:39:15
Hallo

Ik ben op zoek naar redelijk geprijzde bruidsschoenen.

Bovendien mogen ze geen hak hebben aangezien ik door problemen aan mijn knie geen hakken mag dragen.

Kunnen jullie mij verderhelpen?

Bedankt!

Evi
25-4-2009
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 881

s
1-6-2007
 Meld misbruik4-3-2009 14:09:09

Welke regio zoek je?
Naar welke kleur(en) van schoenen ben je op zoek?

Ik zou gewoon de reguliere schoenwinkels en ketens in je buurt aflopen...
Geen idee of de volledige lente/zomercollectie al binnen is. Indien niet, nog een paar weekjes wachten.

sarina
19-9-2009
 Meld misbruik4-3-2009 14:11:12

hey

Ik heb net mijn bruidsschoenen gekocht.
Ik heb ze bij torfs gekocht voor door de dag witte met een hakje en dan voor savonds witte ballerinakes van esprit deze koste nog geen 50 euro en kan je achteraf nog dragen.
Hopelijk ben je er wat mee
Nog veel geluk met de voorbereidingen

Eef
4-7-2009
 Meld misbruik4-3-2009 14:20:38

Hey,

Ik heb ook gewoon naar witte schoenen gaan kijken in de winkels hoor, ze moeten tenslotte goed zitten en idd liefst nadien nog draagbaar zijn hé. Wat ben je nu met een paar hele dure schoenen die je achteraf toch nooit meer draagt ... nu ja, ieder zn eigen keuzes natuurlijk hé :-)
Bij Torfs stonden idd meerdere mooie paren witte schoenen, zowel met hak als zonder hakje. Het zijn binnenkort weer communiefeesten hé, dus overal duiken nu al wel witte schoenen op. Ikzelf heb een paar gekocht van Esprit, maar dan wel met een hoge hak, maar ze zaten echt geweldig en kosten slechts €59.

Succes bij je zoektocht hé,
Eef

Vera
22-8-2009
 Meld misbruik4-3-2009 16:20:28

Ik ga ook bij de "gewone" schoenwinkels kijken. Ik heb gisteren een paar schoenen gekocht, maar weet nog niet of ik ze zal houden. Gelukkig kan ik ze - indien nodig - binnen de twee weken terugbrengen.
Misschien kan je op zoek gaan naar een witte ballerina?

vanessa
17-7-2009
 Meld misbruik4-3-2009 18:51:01

hallo
ik heb ook mijn bruidschoenen al gekocht en net als jij kan ik ook geen hoge schoen aan door problemen met mijn voeten
ik heb ze gekocht bij torfs, wit met een klein hieltje van het merk esprit
zitten heel comfortabel en niet duur
de mensen zijn ook heel behulpzaam daar
zeker een aanrader om eens te gaan kijken
groetjes

evelien
20-6-2009
 Meld misbruik4-3-2009 21:32:12

hey,
ik heb er gevonden in eram, een winkel in rijsel (frankrijk) voor 39,90 euro. eens kijken op hun site, www.eram.fr .
succes
04/07/09, evelien

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...