Terug naar overzicht
hey miss even vermelden van welke regi je bent.wij hebben voor onze trouw ne jog gast (jan).wij zijn naar een feest geweest waar hij speelde en hebben hem genomen.hij speelt echt wat jullie vragen.wij betalen 250 euro tot 1 u en dan komt er per uur 25 euro bij.heel goedkoop dus.1 nadeel hij heeft niet zo een enorme lichtshow en dergelijke bij.tis allemaal heel simpel.mar wel goed.als je wil mail ik de gsm nr door.groetjes an
Sorry, ik dacht iedereen mijn gegevens kon zien. Het is regio Hasselt. Vanwaar is die dj ergens? Wij hebben maar een beperkte groep van 70 gasten, dus heel veel moet het eigenlijk niet zijn
je mag uiteraard zijn gegevens doormailen
BesteKijk even op www.partylighting.be Mvg
met een all in formule zit je wel goedwww.themaxxx.be
Hey, dieje dj is van olen.geef anders je mail adres dan mail ik de nr door.groetjes
Beste Jelle, al jullie favoriete muziek + -onbeperkt aantal uren, afstand, inclusief verlichting naar keuze 300 euro.of-alle muziek te zien als clip op videoscherm, onbeperkt aantal uren, afstand, inclusief verlichting naar keuze 400 euro.of-alle muziek te zien als clip op videoscherm + je oude en nieuwe foto's van het feest zelf ,powerpoint e.d. alles gefilmd vanaf de receptie in HD + foto's, op DVD met menu (+/- 2 uur), korte videocliplink om door te mailen, onbeperkt aantal uren, afstand, inclusief verlichting naar keuze 500 euroMail voor videosamples, referenties en meer info@discovideo.bewww.wijtrouwen.com/discovideo mvg rik
Dag Rik Mag ik jou gegevens even. Mijn emailadres is jelle_vennekens@hotmail.comZo ook kan An mij misschien een mailtje doen
Jelle, info@discovideo.bemvg rik
Jelle, waarschijnlijk bedoel je iets meer dan een mailadres, daaromRik VermeirschBerkenlaan 79990 Maldegem050716671mvg