Terug naar overzicht
Ik ben zelf van Geraardsbergen en ben er al een paar keer geweest voor een diner, altijd heel lekker.Het bedrijf waar ik werk heeft er vorige zomer "VIP-day" gehouden voor de belangrijkste klanten. Heel tevreden over de service en het eten, en ook alle klanten hadden heel positieve commentaar over het kader en de bediening!
Alvast bedankt voor jullie reacties, dat stelt me wat gerust. Vind de zaal super en de omgeving idem, maar het contact met Marieke verloopt wat stroever (ze reageert niet echt snel op mails of belt een u op voorhand een afspraak af), maar dat zal haar manier van handelen zijn waarschijnlijk. Zij is ook gastvrouw bij de feesten heb ik verstaan, is dat ok?Hebben jullie de dj van de zaal zelf gebruikt? Wat voor muziekgenre mag je verwachten?Alvast bedankt!
Goeiedag.Af en toe draai ik daar een feest.Alles verloopt er steeds perfect.Mvgwww.klimaxsmusic.be
Hallo,We geven ook ons feest in Orangerie les Roses (september).Prachtige locatie! Wij kenden de zaal totaal niet en zijn er vorig jaar eens gaan brunchen. Heel lekker!De communicatie met Marieke loopt idd niet zo vlot...Heeft iemand een idee voor een leuke tafelschikking?