Terug naar overzicht
Paniek is nog niet nodig.Maak gewoon eens tijd om te zoeken. De Gouden gids afbellen, op internet zoeken, via deze site zoeken (zoekbalk staat bovenaan),...Paar uurtjes opzoekingswerk en je staat weer heel wat verder.Zo snel mogelijk een afspraak maken en je bent weer gerust.Al is het wel niet leuk natuurlijk om door de vorige zo te worden behandeld.
Elke,Van welke regio ben je?GrtsMarieke
Lier
Lier, bij Antwerpen
Dat is ook niet fijn. Laat hier anders nog eens een oproep achter. Ik heb de persoon die mijn haar en make-up doet hier ook gevonden. En ben tot nu toe zeeeeeer tevreden.GroetjesMandy8 mei 09
ik heb ook een zeer goede gevonden via dit forum, maar ik kan je niet helpen want ze is bezet die dag, ik huw dan namelijk ook16 Mei 2009
Caroline Rigo van le visage is wel goed. ik heb mijn proef bij haar gehad en dat viel goed mee. Ik weet natuurlijk wel niet of ze nog vrij is. kijk alvast eens op haar site www.levisage.be Groetjes,Nathalie27/06/2009
He Nathalie, ben jij toevallig van Sint-Truiden aangezien je Caroline Rigo kent? :)
Dag Elke,stuur eens een mail naar peggytimmermans@telenet.be. Is een vriendin van mij, zij is visagiste en komt ook mijn make-up doen op onze trouw op 22 mei. Doe haar de groetjes van mij ;-)Groetjes en veel succes