Nu Online
Momenteel zijn er 280 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Traiteur en drank gezocht!

4-3-2009 16:45:06
Hallo,

wij willen graag voor onze trouw een eenvoudige traiteur (enkel levering) voor 30 personen in de buurt van Wolvertem. Kennen jullie een goede traiteur? En waar kunnen we aan een goede prijs drank aankopen?

Bedankt!

Nele
30-7-2009
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 761

Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik4-3-2009 16:47:16

voor drank kan je gewoon bij een brouwer gaan, maar traiteur die enkel wil leveren?
Wil je dan gewoon koude schotel ofzo?
Maar je moet toch iemand hebben die het kan opdienen?

Groetjes

Marieke
18/04/2009

inge
27-6-2009
 Meld misbruik4-3-2009 19:39:06

Ach, je hebt wel traiteurs die enkel komen leveren hoor...en wel meer dan een koude schotel ;-)
Twee of drie helpende krachten zijn gemakkelijk te vinden, je betaalt ze en klaar is kees.(Zo doen wij het trouwens ook, wij hebben 40 gasten)
Succes nog en veel plezier!

heidi

Meld misbruik4-3-2009 19:53:25

hallo, wij zijn een nieuw opstartende traiteurszaak in Opwijk, voor meer info kan je eens kijken naar
www.traiteurdeverleiding@hotmail.com , wij maken vrijblijvende offertes
wij kunnen ook voor wijnen enz... zorgen
groeten traiteur:"De Verleiding"

Christel

Meld misbruik9-3-2009 13:08:10

Wij zijn ook een opstartende traiteurzaak : Windermere Cooking
Onze buffetten en BBQ's zijn zeker betaalbaar.
voor meer info mail naar windermere_cooking@hotmail.com

beynen
12-9-2009
 Meld misbruik10-3-2009 13:54:18

wij hebben den hutsepot vanuit bonheiden omdat mijn familie nogal moeilijke eters zijn hebben we het gehouden op een bbq, zeer interresante prijzen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...