Terug naar overzicht
Hallo,tis maar een idee, maar kan de jongen de ringen niet dragen en je oudste dochter (ik weet niet hoe oud ze is), een perkament ofzo laten vasthouden, dat ze kan voorlezen?Groetjes,Cindy
waarom laat je je zoontje niet met een blokkenkar met daarop de ringen de kerk binnen rijden en je dochter de ringen laten afgeven, je kan je dochter een minibruidsboeketje geven voor het binnengaan, en achteraf heeft je zoontje een blokkenkar voor hem (en op die leeftijd vinden ze dit leuk, onze kinderen zijn ook nog jong en wij doen dit zo, iedereen gelukkig)16 Mei 2009
hallo bij mij had mijn zoontje een knuffel vast die de verkoopster een mooie strik had aangedaan voor de gelegenheid. een vriendin van ons had haar zoontje een stokje in zijn handjes gestopt wat ook wel leuk was. of wat ik ook al gezien heb is zo een bolderwagentje met daar desnoods ook bloemblaadjes. of kan hij mss jullie huwelijkskaars dragen het zijn allemaal maar kleine hintjes maar ik hoop dat je er uitgraakt en dat uw zoontje zich toch ook belangrijk vind die dag. want iedereen zegt wel dat jij het belangrijkste bent en dat is ook zo ,maar ik moet zeggen dat ik toch ook genoot van de aandacht dat mijn kindjes kregen .ik zou zeggen veel succes nog met de voorbereidingen en alvast proficiat geniet er van groetjes Cindy al 6 maanden gelukkig getrouwd
Wij hebben 3 jongens en 3 meisjes. De jongens zullen ballonnen vasthouden, de meisjes kunnen nog niet kiezen, ballonnen of bloemen en ze hebben dan al een handtas...