Terug naar overzicht
Hallo,Wij trouwen een maandje vroeger. Op 29 juli 2006 om precies te zijn. Inderdaad nog een tijdje.Het voordeel hiervan is dat je rustig de tijd hebt om alles voor te bereiden.Groetjes
Hallo daarWij trouwen ook op 26 augustus 2006. We kijken er alvast naar uit, maar het lijkt nog een eeuwigheid!! Ik wil al mijn jurk gaan kopen!!Vele groetjes
Wij hadden eerst in gedachten om op 26 augustus te trouwen, maar ineens bleek het moeilijk om nog een leuke zaal te vinden. Bij ons wordt het dus 30 september... en ik heb mijn kleed al gevonden! Mag wel pas op 1 april terug gaan passen.groetjesKatrien
Wij trouwen ook op 26 augustusalles is bijna klaar.
Hey Evy en Kathleen,Wij trouwen ook op 26 augustus 2006! (ik denk dat Vicky dit jaar trouwt als alles al bijna klaar is ;-))Met zoveel al! Tof hè? Kunnen we idd ideeën uitwisselen en samen alles bespreken over de voorbereidingen. Mijn e-mailadres is bridetinne@yahoo.co.uk Ik wil ook al voor een trouwkleed gaan zien!! :-D Dat doet je - denk ik - het meest beseffen dat je écht gaat trouwen. Van waar zijn jullie? Ik van het zuiden van de provincie Antwerpen.mail maar als je wil!groetjes,Tinne
Hé, wel tof dat er al zoveel antwoorden zijn. Vicky, ik denk net als Tinne dat jullie dit jaar trouwen. Maak er een on-ver-ge-te-lijke dag van!!Katrien, je moet inderdaad heel snel zijn om je zaal vast te leggen, we hebben het zelf ondervonden. want we dachten eerst een weekje vroeger te trouwen. Kathleen en Tinne, die jurk is inderdaad hét moment!! Was het al maar zover he!En Guy, inderdaad, die tijd die je hebt om alles voor te bereiden is echt wel een voordeel.Wie wil: eveke_b@yahoo.com is mijn emailadres. Dan kunnen we mekaar blijven contacteren en samen aftellen.Nog 373 dagen!! ( amai, das eigelijk echt nog wel lang als je dat zo ziet staan) Enfin, aftellen dus!!GroetjesEvy
Hey Evy,voor mij is het nog 379 dagen; misschien staat je teller nog ingesteld op 19 augustus? (da's nóg langer!)Het is kei toevallig maar wij wilden ook eerst de 19e trouwen, maar dan was onze zaal ook niet meer vrij (misschien gewoon met verlof) en dan hebben we ook een week later genomen. Pas nadien zagen we dat het dan juist anderhalf jaar na de verloving zou zijn en de datum dan mooi uitkwam. Dus zijn we er wel best tevreden mee.Ja, ik zal 'ns mailen :-)groetjes,Tinne