Terug naar overzicht
Beste,Ik ben een prof.visagiste en kom ook aan huis.Voor meer info betreft mijn werk en prijzen kan u mij mailen visagiste@yahoo.commet vriendelijke groeten,
Hey,ik woon in Berlaar en trouw ook op 16 mei. Om welk uur moet je klaar zijn? Misschien kan mijn visagiste onze afspraken na elkaar zetten?Groetjes,KellyKellyLevens@hotmail.com
Dag Elke,Mijn schoonzus is gediplomeerd visagiste en heeft al meerdere bruidjes onder handen genomen. (Zelfs de kandidate die later Miss Antwerpen geworden is kwam van haar hand :)) Je kan haar bereiken op brigitte_stuyck@hotmail.com
hey,miss kan ik helpen ben kapster en visagiste.mail:Boonenkurt@skynet.be
Hey Elke,Ik trouw ook op 16 mei in Nijlen.Mijn visagiste heeft een schoonheidssalon in Nijlen, Malaika. Verschillende van mijn vriendinnen hebben daar ook hun bruidsmake-up laten doen en dat is tot 's morgens blijven zitten.Ze vraagt ook maar 17euro.groeten,Wendy16 mei
Hallo,ikzelf ben kapster aan huis, specialiteit bruidskapsels, en tweevoudig wereldkampioene hierin.Voor make-up kan je ook bij mij terecht.Bel of mail gerust voor meer informatie:kelly.lenhardt@telenet.be0494/74.03.66Groetjes,kelly Lenhardt