Terug naar overzicht
Heytjes,Ik kies maar voor 1 liedje voor de intrede (er komen er al 5 andere in de viering)Ik heb gekozen voor en liedje van Enya 'For Aragon & Arwen' (uit de film lord of the rings), maar wel een prachtig nummertje. Ik gebruik trouwens ook 'may it be' van Enya uit dezelfde film op een ander ogenblik in de viering.Veel succes,Eef
Wij gebruiken ook maar eentje.Bryan Adams - When you love someone.Komt uit een film, weet niet meer precies welke, heeeel mooi liedje, vooral de muziek de eerste minuut is zo mooi.Onze ceremoniemeester raadde dit nummer aan, op een bepaald moment gaat de muziek over in zang, en dan komt er een prachtig piano stukje en op dat moment wandel ik binnen met papa. :-)
wij gebruuiken 1 lied maar wel een lang. Masked ball van joceyln Pook dat is het liedje in de sekte uit eyes wide shut
Niet zo origineel, maar voor ons heeft het een speciale betekenis: van cirque du soleil: alegria. Is een vrij lang nummer, wij houden het hierbij.Valerie04/07/09
Hey,wij gebruiken twee liedjes, omdat we er een 4tal hebben in de viering zelf. Het eerste lied is voor de familie en mijn vriend...en het tweede lied is voor mij en mijn papa.Het 1ste liedje is van 'vangelis' - chariots of fireHet 2de liedje is van 'dana glover' - it is you (van de film shrek)http://www.danny-sofietje.bruiloftsite.nl