Nu Online
Momenteel zijn er 518 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

menu kaarten

5-3-2009 11:30:25
vermelden jullie dat er repasse is bij het hoofdgerecht?
'thoofdgerecht is met gratin aardappeltjes, maar voor de repasse hebben we kroketjes gevraagd ...

als jullie het vermelden hoe dan?
gewoon vermelden "gevolgd door repasse met kroketjes" ... ?

en vermelden jullie de namen van de wijnen ? het zijn de huiswijnen die wij gekozen hebben ..

vermelden: "met aangepaste huiswijnen"

of de volledige namen van de wijnen?

dank u, groetjes!

vanessa
23-5-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 856

Rebecca
27-6-2009
 Meld misbruik5-3-2009 11:49:03

Hallo, ik zou dat niet vermelden van die kroketjes, das uiteindelijk niet het belangrijkste dat ze dat de tweede keer geven.
Van die wijnen zou ik dan eerder wel vermelden welke het zijn. Als wijnliefhebber vind ik dat belangrijk, al is het bv maar al om te weten van welk jaar en welk land.

Groetjes en succes!

Rebecca
27/06/09

heidi

Meld misbruik5-3-2009 11:55:18

dat van de wijnen zou ik eventueel wel vermelden, maar van die kroketjes zou ik niet doen, dit is niet zo belangerijk

s
1-6-2007
 Meld misbruik5-3-2009 20:24:56

Euh... Wat is repasse? :blush:

Joke
25-4-2009
 Meld misbruik25-3-2009 10:35:02

De repasse zou ik niet vermelden, ik heb het zelf nog nooit op een menu gezien;
voor de wijnen gaan wij de namen vermelden, op de linkerkant van de menukaart.

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...