Terug naar overzicht
Les lacs du Connemarra van Michel Sardou.
Je kan het op verschillende liesjes doen. Ik heb ook al op een trouwfeest 'ik hou van u' van Noordkaap gehoord en dat iedereen spontaan begon met de witte servetten te zwaaien! Echt leuk hoor!Isabelle*
Le lac du Connemara vind ik dan toch het beste hiervoor. Werd gedraaid op de trouw van een vriendin van me en was echt super veel ambiance. Vind het wel eens leuk als tussendoortje en zo zijn de mensen meteen in de stemming en ook wat losser om direct te dansvloer op te gaan. Dat viel me toch op. Groetjes!
wij hadden dit ook gevraagd om te doen, is gedraaid na het aansnijden van de taart, voor het dessertbuffet. Het enige wat ik anders zou willen is dat ik zelf met een serviet wou zwaaien en wij werden door de dj door de zaal gestuurd om langs alle tafels te lopen zodat iedereen ons op een speciale manier zou gaan begroeten ( toen hadden we nog niet door dat het liedje dan zou gespeeld worden )Dus weet goed wat je wil zelf zwaaien of niet en bespreek dit dan. Want je kan moeilijk op het moment zelf zegge, ik wil niet, wil ook zwaaien....groetjessandy
le lac du connemara, nu een versie van magical flying thunderbirds uit(belgisch)