Terug naar overzicht
tis ni waar,hoorde dat ook eerst
neneen, klopt niet, kheb een 6tal winkels bezochtzou maar al te bizar zijn moest je moeten betalen om te passen,das een dik fabeltje :)groetjes
Hallo,Ik heb mijn kleedje gekocht bij Maxim's Couture in Aarschot. Ik heb er misschien wel 20 gepast en een super middag gehad!Hele vriendelijke verkoopster en heel behulpzaam en ook eerlijk (zeer belangrijk...) Heb er niemand zien betalen om te passen! Veel succes nog met de zoektocht!Sara08/08/'09
Ik heb ook nooit moeten betalen, ik had dit ook gehoord, en dit zou zijn om tegen te gaan die iedereen gewoon bruidsjurken zou passen en degene die dan zouden kopen zouden hun geld terug krijgen... maar ik denk toch ook dat dit niet waar is.
Die vraag passeerd hier regelmatig en altijd is het antwoord neen. (denk ik)Ik vraag me af vanwaar dat fabeltje over betalend passen komt? Is dat iets van vroeger?Er moet toch ergens een reden voor zijn waarom zoveel toekomstige bruidjes zich dat afvragen.
Toch wel hoor. Er zijn winkels die 50 euro vragen als je wil komen passen (bv sapristi in Neerpelt)
Serieus?Amai! Mijn schoenen hebben 53 euro gekost. Ik vind 50 euro veel geld.Wordt dat dan in vermindering gebracht als je daar een kleedje koopt?
hey MyriamIk heb 1 winkel gedaan en direct mijn kleed gevonden.Ik heb niets moeten betalen om te mogen passen...
ik denk dat sommige winkels dit zeggen uit schrik dat je anders gewoon mensen krijgt die het voor de lol eens willen passen, ik moest echt zeggen op welke dag ik ga trouwen en ze gingen controleren of da inderdaad een zaterdag is zoals ik zei...
mijn kleed komt van bij claire de femme en heb niet hoeven te betalen.ten eerste wie zou zo zot zijn?, als ik met de bedoeling kom om een kleed aan te schaffen dan ga ik ook weg met een kleed indien ik mijn keuze vindt uiteraard.Trouwen is al duur genoeg opzich dat ze er nog eens geld uitslaan om te passen, als iedereen dat nu eens niet doet zouden ze rap failliet gaan! uitmuiterij noem ik dit