TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
inge
27-6-2009
|
5-3-2009 17:19:03
Jij trouwt toch pas in 2010, is het niet?. Kalmte kan je redden meiske.. loop niet te hard van stapel.. Take it easy voordat je de verkeerde beslissingen neemt. Nog veel succes verder!
|
|
evy
1-3-2009
|
5-3-2009 17:23:48
Goh ja, mijn (ondertussen) man zag ook alleen maar simpele dingen. Toch koos ik voor een opvallend kleedje (idd ook van Miss Kelly). Wel, hij kreeg de tranen in zijn ogen toen hij me zag! Je toekomstige zal je ongetwijfeld prachtig vinden, ookal kies je een totaal ander kleed dan wat hij (op het eerste zicht) mooi vindt!
Groetjes Evy
|
|
Sara
12-9-2009
|
5-3-2009 22:17:10
Heel eerlijk: als ik mijn kleedje aan mijn verloofde laat zien op foto, dan weet ik zeker dat hij het NIET mooi vindt! Hij ziet ook graag superklassiek, heel recht (wel met hoepel),wit,geen sleep.
Eerst was ik echt naar vanalles aan het zoeken wat daaraan voldeed, maar ik vond die kleedjes gewoon lelijk. Dus heb ik mijn goesting gedaan (wel beetje rekening gehouden, ik ga geen rood kleed aandoen), en ik weet zeker dat als hij me ziet, dat hij het prachtig zal vinden. Je maakt het jezelf veel te moeilijk door zo te doen. Ik heb niets laten zien, niets gezegd tegen mijn vriend, want dan zou ik ook panikeren! relax, het komt wel goed!!
www.saraenrodney.bruiloftsite.nl
|
|
Dorien
9-7-2010
|
6-3-2009 11:42:57
Even over mijn onderwerp van Liefde is... Jij reageerde op mijn berichtje. Als je op google ingeeft kim casali kom je op echt héél veel prentjes van liefde is uit!
Groetjes Dorien
|
|
Geert
4-7-2009
|
6-3-2009 11:46:22
Ik was overlaatst aan het panikeren: ik vond mijn kleedje niet meer mooi. Reactie van mijn verloofde: het kleedje dat je kiest zal JOUW kleedje zijn, jij bent mijn stralende bruid en ik zal jou toch de mooiste bruid van allemaal vinden. En ik ben er zeker van dat 99% van de mannen dat zo vindt ! Dus doe gewoon je zin en zeg er gewoon niks meer van aan je verloofde, hij zal toch smelten !
Valerie 04/07/09
|
|
Inneke
19-9-2009
|
6-3-2009 12:51:03
Niet te veel aantrekken. Bij ons was het omgekeerd hij had een selectie van kleedjes en schoenen en ... gemaakt die hij mooi vond. Wel, ik vond op foto geen één van alle kleedjes mooi. En de schoenen nog minder. Maar ik weet gewoon dat hij me stralend gaat vinden op onze dag. (ga dit weekend nog een aantal kleedjes passen en beslis maandag) Hij wil bijvoorbeeld geen sluier. Hij zal zoiezo pech hebben. Het zal een sluier worden en toch gaat hij het schitterend vinden.
Mijn moeder bleef voordat we een kleedje gingen passen er maar op hameren dat ik zeker mijn haar niet mocht opsteken mijn haar moest los blijven op onze dag. Dus bij de eerste keer passen laat ik ook mijn haar los ed. (heb geen speld of zo bij) het eerste wat ze gedaan heeft is de winkel op stelten gezet omdat mijn haar omhoog moest.
Als jij je mooi voelt die dag dan ben je mooi en gaat hij alleen maar jou mooi vinden.
|
|
Evi
30-5-2009
|
6-3-2009 13:13:41
Gene paniek. Heb dat ook ooit es gedaan bij mijn verloofde en had precies zelfde reactie. Géén enkel, maar echt geen vond hij mooi. Eerst was ik ook wat geprikkeld, maar toen zei hij dat het belachelijk was om te moeten zeggen wat mooi is en wat niet omdat het om te beginnen al een andere vrouw is die het aan had. Dat het helemaal anders zou zijn moest ik één van die kleedjes aanhebben (vond dat wel lief).
Daarbij, ik weet niet van jullie, maar de meeste kleedjes die ik in boekjes zag, vond ik ook niet mooie, maar met sommige was ik dan wel mooi als ik het aanhad en omgekeerd diegene die ik dan wel mooi vond, vond ik soms echt lelijk als ik ze aanhad.
Dus nogmaals, gene paniek, als hij je ziet, zal hij smelten....
|
|
Rebecca
27-6-2009
|
6-3-2009 14:22:28
Hela,
Ik kan de anderen alleen maar beamen... Mijn ventje is ook heeeel klassiek en ik ben dat net niet. Ik had een klassiek kleedje aan in de winkel en was wel mooi, maar uiteindelijk heb ik voor de echter 'Rebecca' gekozen (mezelf dus) en mijn goesting gedaan. Het is ook een kleedje van een lijn van Miss Kelly. Dergelijke kleedjes vindt hij overdreven, te pompeus, enz... en in het begin stemde me dat ook niet gerust. Maar eigenlijk nu al lang niet meer. Ik weet dat hij me prachtig zal vinden en dat ik complimenten zal krijgen en dat hij zijn meisken heel graag zal zien in dat kleedje... Ik val dus duidelijk in herhaling, gezien de reacties van de anderen. Maar hopelijk stelt het je gerust. Door telkens zijn mening te vragen, ergens wetende dat hij toch een ander gedacht heeft, maak je het jezelf al moeilijk op voorhand. Dat totaalplaatje zal zeker kloppen bij jou! Succes!
Rebecca 27/06/09
|
|
danitsja
|
6-3-2009 14:28:35
bedankt hoor!!! voor diegene die ook miss kelly gekozen hebben welk kleedje hebben jullie?
|
|
Liesbeth
17-5-2008
|
6-3-2009 15:35:53
hey Danitsja
Dat doe je best niet. Het is fout van mensen van een strak idee te hebben over een jurk. Ik wilde kost wat kost een witte jurk, wel dat trok op niets. Het is dus ook fout dat je verloofde zich daar zo op vastpint. Jij doet aan waar je mooi in bent. Een foto, een model, een paspop... dat is in de verre verte niet te vergelijken met hoe je er zelf uitziet. Wees gerust: hij zal je prachtig vinden ook al trouw je in een klassieker kleed waar zijn voorkeur niet naar uitgaat. Jij bent zijn bruid en hij zal smelten!
|
|
Véronique
31-7-2009
|
6-3-2009 21:18:33
Wel, mijn verloofde ziet graag een jurk uit één stuk... Het zal een tweedelig kleed zijn... In 2 verschillende kleuren... Zo'n lang kleed in één kleur staat gewoon niet bij mij... Dan is er té veel stof te zien! Haha!
Groetjes,
Véro
http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
|
|
hilde
26-6-2009
|
9-3-2009 0:41:07
Wij zijn samen om de jurk geweest. Zo ben je zeker dat het eentje is waar je jezelf goed in voelt, en dat hij weet dat je zal stralen die dag!
Wij trouwen in augustus en hij laat me af en toe weten dat hij ernaar verlangt om me weer in die jurk te zien. Mensen vinden dit raar dat hij me ging om "ons " kleed... maar je mag er toch niet aan denken dat je een jurk aan hebt ddie hij helemaal niet mooi vindt! (Ik ben zeker dat dat gebeurt hoor!!!) Op die manier geen extra feest, en tenslotte is het wel JULLIE feest!!
|
|
evy
1-3-2009
|
9-3-2009 11:00:16
Hey,
Ik had de citrine, collectie 2007.
|
|
karlien
28-6-2008
|
11-3-2009 0:33:58
Niets van aantrekken :-) ik heb mijn man voor ons trouwen een foto getoont van een kleedje dat heel erg op t mijne leek. 'vind ik niet mooi, die dtrik zit op een verkeerde plaats, en ik heb liever een brede rok' (ik had de lorna van pronovias) Maar de dag zelf vond hij het wel heel mooi (en dat zag ik echt aan z'n ogen :-) ) een fot van een kleed zegt niet zoveel he. Als je het aan hebt is het veel mooier, en idd, zolang JIJ het aan hebt zal hij het wel mooi vinden :-)
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|